نماینده مردم قائمشهر: مردم می گویند درد گرانی داریم ؛ ما وزیر ورزش را استیضاح می کنیم؟ – اخبار ورزشی

به گزارش خبرآنلاین ؛ سید هادی حسینی ، نماینده مردم قائمشهر که سال ها مدیرکل تربیت بدنی استان مازندران بوده ، با انتقاد از طرح استیضاح وزیر ورزش گفت:«در روزهایی که داد مردم از گرانی در آمده و دردشان ، درد گرانی و مشکلات اقتصادی است. روزهایی که قیمت سکه از یک میلیون تومان گذشته ، نمایندگان محترم جمع شدند نامه می دهند برای استیضاح وزیر ورزش. الان واقعا درد کشور درد ورزش است؟ ورزش که همین یک ماه قبل کلی مدال در المپیک آورده. من که فکر می کنم نمایندگان محترم به استیضاح وزیر رای نمی دهند. استیضاحی که بر این پایه طرح شده چون وزیر حاضر نشده یک مدیر کل استان را عوض کند. اتفاقا خیلی هم کار خوبی کرده که زیر بار نماینده مردم برای این درخواست غیر معقول نرفته. »
او درباره تعلیق ورزش هم گفت:« هی چماق تعلیق را پیش می کشند. الان مگر ما در حوزه های اقتصادی تعلیق نیستیم. مگر این همه تحریم ها را شدیدتر نمی کنند. چرا درباره آنها حرفی نمی زنیم. ورزش هم تابعی از کل اتفاقات کشور است. من که می گویم نباید این اتفاق بیفتد.»
اما چالش جدید میان رئیس جمهور و مجلسی ها که واکنش تند تعدادی از نمایندگان در صحن علنی را به همراه داشته می تواند فضا را بیش از قبل علیه عباسی کند؟ حسینی در این باره می گوید:« بدون شک حرف های آقای احمدی نژاد فضا را علیه دولت کرده . این حرف ها روی نظرات نمایندگان هم برای استیضاح دولتی ها اثر می گذارد اما امیدوارم که منجر به استیضاح وزیر ورزش نشود.»
۴۱۴۱
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.