نمایندگان هشت دوره مجلس در یک کتاب

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «معرفی نمایندگان هشت دوهر مجلس شورای اسلامی» همانطور که از نامش پیداست، به معرفی نمایندگان مجلس اول شورای اسلامی تا پایان دوره هشتم اسلامی پرداخته است. تصاویر نمایندگان نیز در کنار مشخصات آنان آمده است. بطور کلی در همه دوره‌ها ابتدا سخنان رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری، سپس معرفی نمایندگان و عکس دسته جمعی نمایندگان هر دوره آمده است.

این کتاب در حالی به صورت معرفی مجموع نمایندگان هشت دوره منتشر شده که در دوره‌های پیشین هر دوره معرفی نمایندگان بصورت تک جلدی منتشر می‌شد.

علی افراشته، معاون اجرائی رئیس مجلس در مقدمه کتاب آورده است: « مجموعه حاضر تلاشی است در جهت معرفی افرادی که در این هشت دوره توفیق نمایندگی مردم غیور ایران را در مجلس شورای اسلامی داشته‌اند بدان امید که در دوران کوتاهی که افتخار خدمت در این نهاد برآمده از خون شهدا نصیبمان گردیده، گامی هر چند کوچک در حفظ و پاسداشت این عطیه مبارک الهی برداریم».

آنطور که سایت کتابخانه و مرکز اسناد مجلس نوشته، کتاب فاقد نمایه است و جای خالی آن در کتاب مشهود است. این کتاب در ۸۴۷ صفحه و ۵۰۰۰ نسخه از سوی اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس منتشر شده است.

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب(در صورت موجود بودن در بازار) کافیست با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب ها را تلفنی سفارش بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.