نمره رانندگی خانم ها بیشتر است

این خبر امروز یکشنبه ۱۴ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

نمره رانندگی خانم ها بیشتر است

عصر خودرو : عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید نمود که طی آمارهای گرفته شده تخلفات خانم ها در رانندگی کمتر است و بیشتر مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کنند.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از فارس، مرتضی طلایی در پنجمین جشنواره ترافیک و رسانه به پروژه ۱۷ شهریور اشاره نمود و گفت: این پروژه ابعاد خوبی دارد البته بنده نیز انتقاداتی به آن دارم مانند اینکه پیوست اجتماعی طرح به خوبی اجرایی نشد.
وی با بیان اینکه ذی‌نفعان در پروژه ۱۷ شهریور درگیر نشدند گفت: این پروژه خوب است و باید در شهر جایی را برای تردد عابرین پیاده در نظر گرفت.
وی با بیان اینکه هنگامی که در حال راه‌اندازی اتوبوس‌های تندرو بودیم، هجمه‌هایی به مسئولان وارد شد گفت: در همان نیز گفتیم صبر نمایند و بعد قضاوت نمایند. در مورد پروژه ۱۷ شهریور باید صبر نمود و بعد درباره آن قضاوت نمود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین به رفتارهای رانندگی در تهران اشاره نمود و گفت: خانم‌های در رانندگی احتیاط بیشتری می‌کنند و این احتیاط در شهر تهران که هرج و مرج آن بسیار است در بعضی مواقع عامل ترافیک می‌شود البته این بدین معنا نمی باش که خانم‌ها عامل ترافیک می باشند.
وی ادامه داد: طی آمارهای گرفته شده تخلفات خانم ها در رانندگی کمتر است و بیشتر مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کنند.
طلایی اضافه نمود: اگر بخواهیم به خانم‌ها در رانندگی نمره دهیم نمره بیشتری داده چرا که قوانین را به خوبی رعایت می‌کنند.

یکشنبه ۱۴ آبان   ۴:۲۸

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.