نمره پرسپولیس ۲۰ می‌شود؟

۲۸ آبان ،

با دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن پرونده هفته پانزدهم لیگ برتر بسته می‌شود.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال فردا (دوشنبه) با انجام یک بازی دیگر به پایان می‌رسد.

پرسپولیسی‌ها که در آخرین بازی بهترین برد خود در چند سال اخیر را در لیگ برتر به دست آورده بودند به سبب تعداد بسیار ملی‌پوشان‌شان به وقفه مجدد لیگ معترض بودند، می‌خواهند در آغاز مجدد لیگ به روند خوب خود ادامه دهند. شاگردان ژوزه بار دیگر در ورزشگاه آزادی به میدان می‌روند و مهم‌ترین تغییری که نسبت به بازی پیش برای آنها به وجود آمده رهایی از سایه سنگین علی کریمی و حمایت تماشاگران در بازی‌ها از این بازیکن است، چرا که کریمی پس از ۵۲ روز با ژوزه آشتی کرد و بالاخره به جمع سرخپوشان بازگشت. هر چند کریمی فعلا مصدوم است و تا نیم فصل دوم به بازی‌ها نمی‌رسد، اما همین که شعارهای حمایتی تماشاگران از او دیگر اهرم فشاری برای کادر فنی و بازیکنان نیست، نقطه مثبتی برای پرسپولیس است.

علاوه بر کریمی، محمد قاضی و مهرزاد معدنچی غایبان پرسپولیس در این بازی می باشند. البته نیلسون هم روز قبل در تمرین این تیم مصدوم شد و احتمال دارد شهاب گردان پس از ۱۲ هفته‌ به دروازه‌ پرسپولیس بازگردد.

در آن سوی میدان ذوب آهنی قرار دارد که با فرهاد کاظمی سعی در دگرگونی تیم خود داشته است. اصفهانی‌ها همچنان از مشکلات مالی رنج می‌برند. البته نکته قابل توجه در تیم ذوب آهن بازگشت مرتضی کرمانی مقدم به ورزشگاه آزادی پس از ۱۷ سال است. کرمانی مقدم که سال‌ها در پرسپولیس سابقه بازی کردن داشت، فردا برای اولین بار مقابل تیم پیشین خود قرار می‌گیرد. پرسپولیس با ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم و ذوب آهن با ۱۲ امتیاز در رتبه شانزدهم قرار دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.