نمی‌خواهم جای «بنا» را بگیرم

جام جم آنلاین: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: به دنبال کسب عنوان “بهترین مربی سال جهان” نبوده‌ام، اما به طور حتم فاکتورهای مثبتی در من وجود داشته که فیلا این عنوان را به من اهدا کرده است.

عبدالله چمن گلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: فردی ناشناخته برای کشتی دنیا نیستم که فیلا بخواهد تنها برای یک مسابقه من را انتخاب کند. از سوی دیگر فیلا کارشناس دارد و در مسابقات رومانی، قزاقستان و بلغارستان که مقام اول را از آن خود کردیم نماینده آنها حضور داشت.

وی ادامه داد: عده‌ای به جای تبریک و بدون این که از شناسنامه کاری من مطلع باشند می‌‌خواهند طوری نشان دهند که من رقیب محمد بنا هستم، اما زمانی که بنا این عنوان را کسب کرد، افتخار کردم که یک ایرانی بهترین مربی دنیا شده و اکنون این اتفاق برای من پیش آمده است. همچنین قصد ندارم در تیم ملی بزرگسالان نیز حضور داشته باشم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان اعلام کرد: به هیچ وجه قصد کار کردن در رده بزرگسالان(سمتی که محمد بنا در چند سال اخیر بر عهده داشته) را ندارم و معتقدم با توجه به نیاز رده جوانان ، ‌باید در این پایه حضور داشته باشم و هر شخصی که پیشنهاد کار در رده بزرگسالان را مطرح کند، کار غیر کارشناسانه‌ای انجام داده است.

چمن گلی با اشاره به این که کادر فنی تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان آشنا به توانایی‌های او هستند، گفت: گذشت زمان توانایی‌های من را مشخص خواهد کرد و کسانی که با توانایی‌ها و برنامه‌هایم آشنا هستند می دانند که تنها به دنبال کار بوده، نه این که بخواهم به هر قیمتی بهترین مربی جهان شوم.

وی در پایان بیان کرد: با کسب این افتخار تصمیم ندارم جای کسی را بگیرم و یا با کسی رقابت کنم، بلکه این افتخار بار سنگینی را بر دوشم گذاشته و انگیزه‌ام را بالاتر برده تا بتوانم در رده جوانان افتخار دیگری برای ایران کسب کنم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.