نهضت نوسازی ایستگاه‌های مسافری کلید خورد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اعلام حذف همه محدودیت‌های اعتباری در حوزه مسافری، خواستار تسریع در روند نوسازی، بهسازی و ارتقاء خدمات در حوزه مسافری شد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، عبدالعلی صاحب محمدی در مراسم تودیع و معارفه معاون امور مسافری شرکت راه‌آهن با اعلام این خبر به نزدیکی فصل زمستان اشاره کرد و افزود: موضوع حفظ ایمنی و افزایش سرعت سیر قطارها باید به موازات هم و با هدف افزایش ارایه خدمات به مسافران پیش برود.

وی خواستارآمادگی مسئولان راه‌آهن و اتخاذ تدابیر لازم در ستاد و همه مناطق راه آهن برای مواجه با فصل سرما و سنگین‌ترین بارش‌های زمستانی و در بدترین شرایط جوی شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ایستگاه‌های مسافری را ویترین خدمات راه‌آهن برشمرد و با تاکید بر به کارگیری مشاوران قوی در حوزه نوسازی و بهسازی ایستگاه‌های مسافری، بر نوسازی متناسب با اقلیم منطقه و به کارگیری معماری اسلامی- ایرانی تاکید کرد و گفت: نوسازی همه ایستگاه‌های مسافری از جمله قائم‌شهر، ساری، زنجان، قم و خرمدره باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: اگرچه تا کنون برنامه مختلفی برای ارتقای خدمات کمی وکیفی راه آهن شده است اما از این پس شاهد آغاز نهضت نوسازی در ایستگاه های راه‌آهن کشور خواهیم بود.

صاحب‌محمدی خواستار تلاش بیشتر مدیران نواحی راه‌آهن در حوزه مسافری شد و گفت: ضروری است تا با اختصاص هزینه‌های لازم خدمات در بخش مسافری در سطح کل کشور همچون ایستگاه تهران ارتقا یابد.

وی درادامه با تشکر از خدمات یارمحمدی، معاون سابق امور مسافری در طول ۳۱ سال فعالیت کاری خود در راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و همچنین آرزوی موفقیت برای غضنفر فولادی، سرپرست جدید این حوزه، خاطر نشان کرد: تثبیت مدیران از سیاست‌های مجموعه راه‌آهن است و صداقت در کارها همواره مورد تاکید بوده است.

گفتنی است؛ منصور عرب یارمحمدی پیش از این مسئولیت‌هایی چون نماینده مدیر‌عامل درکمیسیون معاملات، معاونت هماهنگی مناطق، معاون امور مسافری وعضو هیات مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران را بر عهده داشته است./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.