نواب صفوی به «عملیات مهد کودک» پیوست

پیش تولید همچنان ادامه دارد/

سینماپرس- گروه سینما/ حضور حسام نواب صفوی برای نقش آفرینی و امیر رضا معتمدی (مدیر جلوه‌های ویژه رایانه‌‌ای)در «عملیات مهد کودک» به کارگردانی فرزاد اژدری و تهیه‌کنندگی رویا شریف قطعی شد.

به گزارش سینماپرس، نواب صفوی پیشتر در فیلم‌های چون ابراهیم خلیل الله، ازدواج به سبک ایرانی، شمعی در باد، نان، عشق، موتور هزار و اعتراض نقش آفرینی کرده و معتمدی مدیریت جلوه‌های ویژه بصری فیلم‌هایی چون ۳۳ روز، ناسپاس، راه آبی ابریشم و … را بر عهده داشته است.

گفتنی است حضور برخی از عوامل جدید فیلم نیز مشخص شده است که عبارتند از: بازیگر: مرضیه اکبرنژاد، نفیسه قدرتی، آفاق بهشتی، زینب علیخانی و ژاکلین آواره ، عکاس: لیلا خوش‌کنار، شاعر: ساغر مختاری، دستیار سوم کارگردان: مرضیه اکبرنژاد، تدارکات: محمد سلمانی و حسین سراج، جلوه‌های ویژه میدانی: گروه ۱۳ به مدیریت ارشا اقدسی

پیشتر حضور علیرضا خمسه، شمسی فضل‌اللهی، هانیه توسلی، سروش صحت، مریم سعادت و بهنوش بختیاری برای نقش آفرینی در این فیلم قطعی شده بود.

«عملیات مهد کودک» فیلمی فانتزی در ژانر کودک بوده و داستان آن روایتگر چند کودک است که برای جلب توجه والدینشان دست به کار بزرگی می زنند. بخش‌هایی از این فیلم به صورت جلوه‌های ویژه رایانه‌ای تولید خواهد شد.

فیلم‌برداری «عملیات مهد کودک» از اواخر تیر ماه سال جاری آغاز می شود.

انتهای پیام/ف/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۰۱۳


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.