نوای «ای ایران» در کویت طنین‌انداز شد

جام جم آنلاین: ارکستر ملی ایران پنج‌شنبه شب نوای «ای ایران» را در میان سیل مخاطبان کویتی و ایرانیان ساکن این کشور در سالن «مسرح الدسمه» طنین‌انداز کرد.

ارکستر ملی ایران که به منظور حضور در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی کویت به این کشور دعوت شده بود، شب گذشته قطعاتی از روح‌الله خالقی از جمله «حالا چرا»، «رنگارنگ»، «یار امید»، «می ناب»، «ای ایران» و… را به رهبری بردیا کیارس و خوانندگی «علیرضا قربانی» اجرا کرد.

بنا بر این گزارش، حضور «ارکستر ملی ایران» که مورد استقبال رسانه‌‌های کویت نیز قرار گرفته بود، خیل عظیم مخاطبان را به سالن «مسرح الدسمه» آورده بود که به گفته مسوولان جشنواره و مقامات سفارت ایران بی سابقه بوده به کونه ای که بیش از ۳۰۰ نفر از مخاطبین و علاقمندان به دلیل کمبود جا امکان حضور در سالن را نیافتند

سخنرانی رایزن فرهنگی ایران قبل از اجرای «ارکستر ملیایرا» که به زبان عربی به معرفی فرهنگ غنی ایرانی می‌پرداخت، مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

استقبال از اجرای قدرتمند «ای ایران» توسط ارکستر ملی ایران از حاشیه‌های قابل توجه این مراسم بود که همخوانی حاضرین در مراسم و سرازیر شدن اشک ایرانیان حاضر در سالن حال و هوای خاصی به این اجرا داده بود.

حضور قابل توجه برخی سفرای خارجی، مقامات محلی کویت و هنرمندان از حاشیه‌های این مراسم بود.

استقبال عکاسان رسانه‌ها و خوش و بش ایرانیان مقیم کویت و ابراز احساسات آن‌ها منجر به تاخیرشان برای خروج از سالن اصلی اجرا شده بود.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.