نوای زاگرس به آزادی می‌رسد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

روزهای آغازین آبان، گروه موسیقی ˝راهو˝ با خوانندگی ایرج رحمان‌پور به برج آزادی می‌رود، تا در سالن اصلی این برج، کنسرت خود را با اجرای قطعاتی از موسیقی منطقه زاگرس برگزار کند.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، کنسرت گروه موسیقی “راهو””با خوانندگی ایرج رحمان‌پور روزهای دوم و سوم آبان در سالن اصلی برج آزادی برگزار می‌شود.

ایرج رحمان‌پور خواننده موسیقی لرستان در این‌باره گفت: قطعاتی که در این کنسرت اجرا می کنیم بخشی از اجراهای من در سی‌سال قبل است که شامل قطعاتی از آلبوم هایی چون؛ “گل آتش”، “سفر امید”، “هچایه” و “بهارباد” می باشند.

وی ادامه داد: بخش های آوازی این کنسرت از آلبوم “هچایه” انتخاب شده‌اند که در آن آوازهای چون “علی دوسی” را می‌خوانم. احسان عبدی پور همچون چند سال قبل در کنار من سرنا می‌نوازد. همچنین ترکیب بندی سازی گروه “راهو” را کمانچه، تار، عود، دهل، تنبک و دف تشکیل داده و در بخش آواز نیز “ویریا” و “هستی” رحمان‌پور گروه را همراهی می‌کنند.

این خواننده موسیقی مقامی که در میان زاگرس‌نشینان با لقب “زخمه زاگرس” شناخته می‌شود، دربارهٔ گروه “راهو” گفت: در سال‌های قبل گروه‌های بسیاری را تشکیل داده‌ام که متاسفانه از سوی بعضی‌ها مصادره شده‌اند و از آنها سوء استفاده‌های مالی شده است. اما این بار برای جلوگیری از این مشکلات گروه “راهو” را تشکیل دادم که امیدوارم از این اتفاق‌ها در امان باشد.

رحمانپور همچنین از انتشار یافتن آلبوم تازه‌اش با آهنگسازی حسین پرنیا خبر داد و گفت: این آلبوم با نام “وانو” هم اکنون آماده انتشار یافتن است که احتمالا بعد از ماه‌های محرم و صفر وارد بازار موسیقی می‌شود.

ملودی و کلام قطعاتی که گروه «راهو» در کنسرت آبان اجرا می‌کند را ایرج رحمان‌پور ساخته و سروده است. علاقه‌مندان برای خریدن بلیط این کنسرت می توانند با شماره های ۰۹۳۸۸۳۳۹۹۱۳ و ۸۸۲۶۰۸۳۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام / ۴۲


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.