نوای زنگ تحصیلی ۱۴۰۰ ـ ۱۳۹۹ طنین انداز شد

زنگ آغاز سال تحصیلی همزمان در مدارس سراسر کشور نواخته شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، آیین نمادین آغاز سال تحصیلی جدید امروز ۱۵ شهریور ماه در مدرسه نوجوانان منطقه ۴ تهران برگزار شد و طی آن رییس جمهور زنگ سال تحصیلی جدید را به صورت ویدئو کنفرانسی به صدا در آورد.

مراسم نواختن زنگ مهر با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس و وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی و همچنین انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، به صورت حضوری در مدرسه نوجوانان منطقه ۴ شهر تهران برگزار شد. 

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در آیین نمادین آغاز سال تحصیلی جدید که در مدرسه نوجوانان منطقه ۴ تهران در حال برگزاری است گفت: شروع آخرین سال تحصیلی قرن را خدمت معلمان و دانش آموزان تبریک می گوییم.

وی افزود: پروژه مهر و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید از بهمن ۹۸ کلید خورد و کارگروه‌های شش گانه با ساماندهی نیروی انسانی ،مشکل نیروی انسانی را برطرف کردند. کارگروه تامین و تجهیز مدارس نیز خوشبختانه فضای مورد نیاز برای مهر ۹۹ را تامین کردند. کارگروه نظارت کار انتصاب مدیران جدید را رقم زد و کارگروه سلامت در راستای تضمین سلامت نوجوانان گام های موثری برداشت.

فولادوند ادامه داد: در همین ساعت به صورت همزمان حدود ۲۰ مراسم بازگشایی مدارس با حضور معاونین رئیس جمهور و برخی اعضای هیات دولت و دستگاه‌های اجرایی در سطح تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.