نوذری: ناداوری نداشتیم/ کرمی فرصت جبران دارد

۱۹ام بهمن ،

داور بین المللی تکواندو گفت: در مسابقه یوسف کرمی هیچ گونه ناداوری صورت نگرفته است.

محمد نوذری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: قضاوت با هوگوهای الکترونیکی “دی دو” کار را برای همه آسان کرده و چون شرایط برای همه یکسان است درصد اشتباهات نیز پایین می آید.
وی گفت: در داوری با این سبک مسابقات تنها اخطارها و امتیازات ضربات سر توسط داوران داده می گردد که بعضی مواقع با اعتراض به آنها فیلم بازی ها بازبینی می گردد.
نوذری که نسبت فامیلی نیز با یوسف کرمی دارد در مورد باخت کرمی در پیکارهای انتخابی تیم ملی و ناداوری در مسابقات وی، تصریح کرد: اینکه شایعه شده در بازی های یوسف کرمی در مسابقات انتخابی تیم ملی ناداوری صورت گرفته نادرست است و این صحبت ها صحت ندارد.
وی یادآور شد: کرمی خود می داند این صحبت ها شایعه است و به عنوان بازیکن با تجربه و حرفه ای فرصت برای جبران شکستش را دارد. وی مطمئنا در اردوهای آماده سازی تیم ملی حضوری پرقدرت دارد و می تواند خود را به مربیان ثابت کند.
کارشناس تکواندو کشورمان گفت:  سطح فنی رقابت های انتخابی تیم ملی بالا بود و به جز غیبت محمد باقری معتمد به سبب مصدومیت تقریبا همه ملی پوشان حضور داشتند.
وی افزود: مسابقات انتخابی در شرایط آرام و تقریبا بدون اعتراض برگزارشد. همه تکواندوکاران شرکت کننده حرفه ای می باشند و می دانند هر خطایی جای اعتراض ندارد و در مجموع رقابت های خوبی را شاهد بودیم.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.