نورمحمدی: پیکان راهی جز شکست مقابل ما ندارد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

 علیرضا نور محمدی مدافع پرسپولیس در گفتگویی اظهار داشت: تیم ما با شکست مقابل مس کرمان در شرایط  خاص قرار گرفته است ما روند خوبی داشتیم و نتیجه گرفته بودیم اما شکست مقابل مس کرمان  در خانه حریف سبب شد وضعیت ما مثل سابق شود در چنین شرایطی راهی جز بردن پیکان نداریم.

وی افزود: پیکان تیم خوب وشایسته ای است پیکان بازیکنان جوان و دونده ای دارد وهدایت این تیم را یک مربی خوب و کار بلد بر عهده دارد که شکست دادن این تیم را سخت نموده است اما با توجه iبه شرایطی  که داریم چاره ای جز پیروزی مقابل پیکان نداریم سعی می کنیم بیشتر از قبل تلاش کنیم تا iبه هدف مان که سه امتیاز بازی با پیکان است، برسیم.

به گزارش تفسیریممتازنیوز، وی در ادامه گفت: متاسفانه حاشیه های  زیادی اطراف تیم ما است و همین مسائل  سبب شده است که تمرکز و آرامش لازم را نداشته باشیم و نتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم اما باید از این وضعیت خارج شویم تنها راه خروج ما از بحران کسب نتایج خوب است که امیدوارم از بازی با پیکان دوباره روند خوبی را در پیش بگیریم.

مدافع تیم پرسپولیس  اظهار داشت: تمام بازیکنان پرسپولیس دوست دارند علی کریمی iبه تیم برگردد ما همه تلاش خودمان را نموده ایم و امیداریم سر مربی تیم تصمیمش را عوض کند و کریمی iبه تیم برگردد چون حضور او iبه لحاظ روحی و فنی روی تیم ما تاثیر زیادی دارد علی کریمی بازیکن بزرگی است که iبه تیم ملی و پرسپولیس  خیلی خدمت نموده و امروز هم می تواند سبب iبهبود روند تیم ما شود.

نور محمدی در پایان گفت: هواداران  خیلی زحمت کشیده اند و همواره کنار ما بوده اند اما شرایط طوری رقم خورده که نتیجه نگرفتیم و شرمنده آنها شویم.

از طرفداران پرسپولیس می خواهم در بازی با پیکان هم در ورزشگاه حاضر شوند و از تیم حمایت نمایند تا با کمک آنها این سه امتیاز مهم را کسب کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.