نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات از فردا کار خود را آغاز می‌کند

شنبه ۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

با حضور وزیر ارشاد:

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از فردا هفتم آبان ماه، با حضور سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رسما کار خود را آغاز خواهد نمود.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها iبه مدت ۸ روز از هفتم تا چهاردهم آبان ماه دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ شب از غرفه‌های نمایشگاه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) بازدید نمایند. در نمایشگاه امسال ۳۱ استان هر یک با ۵۰ نشریه حضور دارند که در مجموع در بخش مطبوعات استان‌ها ۲ هزار و ۳۸۰ نشریه حضور خواهند داشت.

در بخش بین‌الملل نمایشگاه نیز مانند سال گذشته ۵۰ غرفه طراحی شده است که تا کنون ۳۰ کشور برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی نموده‌اند و حدود ۸۰ روزنامه‌نگار و خبرنگار از کشورهای مختلف جهان در نمایشگاه حضور خواهند داشت. از جمله ویژگی‌های نمایشگاه نوزدهم افزایش تعداد غرفه‌ها نسبت iبه سال گذشته است؛ iبه طوری که امسال ۸۳۰ غرفه در نمایشگاه برپا شده است. سال گذشته ۵۷۰ غرفه در این نمایشگاه ایجاد شده‌ بود.

نمایشگاه امسال ۵۱ هزار متر مربع فضای داخلی دارد و علاوه بر این ۶ هزار متر مربع فضای خارجی برای برنامه‌های جنبی نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

بر این اساس، برپایی غرفه سامانه اشتراک، توزیع بن خرید مطبوعات iبه مبلغ پنج میلیارد ریال، برپایی دکه‌های موضوعی، موزه مطبوعات، رونمایی از اطلس فراوانی مطبوعات در سراسر کشور، افتتاح کلینیک چاپ و رونمایی سردیس ۱۰ روزنامه‌نگار برتر از مشروطه تا امروز از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای نمایشگاه نوزدهم است.

نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از ۷ تا ۱۳ آبان ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.