نوشدارو روایتی دیگر از مردان جنگ

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از جام جم آنلاین در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

جام جم آنلاین: سریال تلویزیونی «نوشدارو» iبه کارگردانی جواد اردکانی و تهیه‌کنندگی علی لدنی برای شبکه یک تولید می‌شود. تصویربرداری این سریال در مشهد ادامه دارد.

حسن مرتضایی، مدیر تولید سریال «نوشدارو» در این باره iبه جام‌جم گفت: از چند روز پیش تصویربرداری را در مشهد آغاز کرده‌ایم، با سرعت مشغول کار هستیم و با ضبط صحنه‌های مربوط iبه مشهد iبه تهران برمی‌گردیم و بقیه سریال را در تهران تصویربرداری می‌کنیم.

وی گفت: تاکنون هدایت هاشمی در نقش محمد، رز رضوی در نقش سمیه، ساقی عسگری در نقش عطیه و سهند جاهد در نقش سعید مقابل دوربین رفته‌اند. همچنین بازی محبوبه بیات در نقش بی بی جان هم آغاز شده است.

به گفته مرتضایی، حدود ۲۵ بازیگر بومی نیز در این سریال و صحنه‌های مربوط iبه مشهد بازی می‌کنند.

خانه بی‌بی جان، حرم امام رضا (ع)، فرودگاه و خیابان‌های مشهد لوکیشن‌های «نوشدارو» در مشهد است.

«نوشدارو» درباره شش دوست است که در وقت جنگ با هم همسنگر بوده‌اند و بعد از جنگ در صنعت نفت مشغول iبه کار می‌شوند، اما مشکلات و ماجراهایی برای این گروه پیش می‌آید…

شیوا خسرو مهر در نقش زهره، سید جواد طاهری در نقش احمدی معاون وزیر و مهسا روحبخش در نقش حمیده از دیگر بازیگران این سریال می باشند که در مشهد مقابل دوربین خواهند رفت.

سایر عوامل سازنده این سریال عبارتند از: دستیار کارگردان و انتخاب بازیگران: علی بکائیان، مدیرتصویربرداری: عارف نامور، طراح گریم: عباس صالحی، صدابردار: مرتضی اصلان‌زاده، طراح صحنه: اصغر نژاد ایمانی، صدابردار: مرتضی اصلان‌زاده و مدیر تدارکات: مجتبی زندیه و محسن کارباسیان.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.