نویدکیا: از مردم آبادان عذرخواهی می‌کنم

۲۱اردیبهشت،

رسول نوید‌کیا اظهار‌کرد: برنامه بازی‌های لیگ خوب بود. فقط وقفه بین بازی‌ها خیلی زیاد بود و این برای تیم‌هایی که در مسابقات آسیایی رقابت می‌کردند یا بازیکنان‌شان در تیم‌ملی حضور داشتند، خیلی فشرده بود ولی درکل فکر نمی‌کنم به برنامه‌های تیم ما لطمه‌ زیادی وارد کرده باشد. همچنین لیگ به موقع تمام ‌شد که این نکته مثبتی بود.

وی درخصوص ضعف‌های لیگ امسال بیان‌کرد: تنها ضعف لیگ امسال این بود که تا آخر بازی‌ها مشخص نبود که فصل آینده با ۱۶ یا ۱۸ تیم برگزار می‌شود. این موضوع به ما استرس‌ وارد می‌کرد و بر عملکرد تیم‌مان اثر منفی گذاشت.

این بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دربارهٔ سطح لیگ دوازدهم گفت: سطح لیگ خیلی خوب بود و هم تیم‌های لیگ برتری و هم تیم‌هایی که از دسته یک صعود کرده بودند، عملکرد خوبی داشتند. همچنین در قضاوت داوران هم اشتباه‌هایی وجود داشت ولی به نظرم این اشتباه‌ها ناخواسته بوده است.

وی در ادامه دربارهٔ بازی‌های جام‌حذفی هم اظهار‌ کرد: اگر دوره بعدی این رقابت‌ها را اوایل لیگ برتر برگزار کنند، خیلی بهتر است. امیدوارم بحث دربارهٔ برگزارشدن یا نشدن جام‌حذفی که سال قبل مدتی مطرح بود، در این دوره تکرار نشود. البته من در جایگاهی نیستم که پیشنهاد بدهم چرا که مسوولان خودشان بهتر می‌دانند که چه کار کنند.

نویدکیا دربارهٔ بازی با پیکان گفت: در این دیدار خوب بازی کردیم و توانستیم بازی را ۲ بر صفر ببریم. البته این بازی برای تیم ما زیاد اهمیت نداشت و انگیزه تیم پیکان برای برد بیشتر از ما بود.

وی درخصوص قراردادش با تیم صنعت نفت بیان‌کرد: قرارداد من با این تیم تمام شده است. البته پیشنهاداتی از تیم‌های لیگ برتری پایتخت دارم ولی فعلا در حد حرف است. اکنون نیز در اصفهان کنار پدر و مادرم هستم و استراحت می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان گفت: از مردم خوب آبادان عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم تیم آن‌ها را در لیگ برتر نگه داریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.