نویدکیا: رفتن فونیکه‌سی به ما ضربه زد

رسول نویدکیا در گفتگو با مهر درباره شکست صنعت نفت برابر فولادخوزستان تصریح کرد: دیروز فوتبال را ما بازی کردیم ولی نتیجه را فولاد گرفت. فکر کنم یکی از مقصران باخت هم من بودم چون دو موقعیت تک به تک از دست دادم در حالی که می‌توانستیم حریف را شکست بدهیم.

وی درباره دلایل اصلی ناکامی صنعت نفت در این فصل تاکید کرد: مشکل ما از اول فصل شروع شد. قابل کتمان نیست که “آلبرتو کاستا” از نظر فنی یکی از مربیان خوب بود ولی هم در چینش بازیکنان مشکل داشت و هم ابتدای فصل کار بدنسازی نمی‌کرد. ما ۱۰ روز در اردوی کردان بودیم ولی اصلا کار بدنی نکردیم.

نویدکیا ادامه داد: یک روز به کاستا گفتم که چند سال است در لیگ ایران بازی می‌کنم ولی در این چند سال تمام تیم‌ها کار هوازی انجام می‌دهند. او گفت به من اطمینان کنید. وقتی در اردوی آماده سازی به جای بدنسازی فوتبال ۴ به ۲ یا تنیس فوتبال بازی کنید همین مسائل پیش می‌آید.

هافبک صنعت نفت خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات کاستا دستیارانش بودند. آنها فوتبال بازی نکرده بودند و فقط در دانشگاه درس فوتبال خوانده بودند. کاستا هم به آنها اعتقاد داشت و برنامه‌های‌شان را عملی می‌کرد. به هر حال الان خیلی صحیح نیست درباره آنها صحبت کنیم. در حال حاضر باشگاه باید بزودی سرمربی جدید را معرفی کند تا در تعطیلات لیگ بتوانیم با تفکرات تاکتیکی سرمربی جدید آشنا شویم.

نویدکیا در بخش دیگری از صحبت‌هایش به رفتن “فونیکه سی” مهاجم فصل گذشته صنعت نفت اشاره کرد و گفت: رفتن فونیکه به ما ضربه زد. او بازیکن خوبی بود که می‌توانست در کنار روح الله عرب و رضا خالقی‌فر خیلی به ما کمک کند. اتفاقا او چند روز پیش از امارات با من تماس گرفت و با هم صحبت کردیم. کاش به جای فونیکه سی یک مهاجم خارجی خوب دیگر می‌گرفتند.

تیم فوتبال صنعت نفت در یازدهمین مسابقه خود در لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. صنعت نفت در حال حاضر با ۷ امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.