نوکیا از دو شارژر همراه زیبا رونمایی کرد

ممتازنیوز:

نوکیا از دو شارژر همراه زیبا رونمایی کرد

نوکیا به تازگی از دو شارژ همراه رونمایی کرد که بسیار شکیل و زیبا هستند. یک مدل با نام DT-601 که وایرلس است و مدل دیگر با نام DC-19 که از یو اس بی پشتیبانی می‌کند.

در اصل مدل DT-601 یک شارژ وایرلس نیست و به یک پورت یو اس بی منتهی می‌شود. اما قابلیت پشتیبانی از فناوری Qi را دارد که بدین وسیله می‌توان ابزارهایی که قابلیت شارژ وایرلس دارند را شارژ کرد. این مدل بسیار کوچک‌تر از مدل قبلی خود یعنی DT-900 می‌باشد و در رنگ‌های زرد، فیروزه‌ای، قرمز روشن، سفید و سیاه عرضه می‌شود. این مدل این ماه در بازارهای جنوب شرق آسیا با قیمت ۲۹ یورو عرضه می‌شود و سپس در بازارهای آمریکا و اروپا عرضه خواهد شد.

مدل DC-19 هم یک شارژر همراه است که قابلیت شارژ وایرلس ندارد و از طریق پورت یو اس بی کار می‌کند و جانشین مدل قبلی خود یعنی DC-16 با ظرفیت ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعت است.

نوکیا از دو شارژر همراه زیبا رونمایی کرد

مدل DC-19 با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت قابلیت استندبای تا ۶ ماه را داراست. در انتهای آن ۴ ال ای دی کوچک قرار دارد که نشان‌دهنده وضعیت باطری هستند. طول این شارژر ۹۹.۵ میلی‌متر و عرض آن ۲۵.۴ میلی‌متر می‌باشد و قابلیت شارژ هر دستگاه میکرو یو اس بی را داراست. این مدل هم از این ماه در تمام بازارها با قیمت ۲۹ یورو در رنگ‌های فیروزه‌ای، زرد و سفید عرضه خواهد شد.

GSMArena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.