نوکیا باز هم ساختمان می‌فروشد

۲۵ام بهمن ،

شرکت نوکیا پس از فروش دفتر مرکز خود در اسپو، تصمیم گرفته یکی دیگر از ساختمان‌های خود در شهر اولو فنلاند را نیز به فروش برساند.
به گزارش موبنا، نوکیا قصد دارد ساختمانش در شهر اولو را با قیمت ۴۰٫۸ میلیون دلار به فروش برساند.
بر این اساس، نوکیا در فضای ۱۷ هزار و ۴۰۰ متر مربع ساختمان مرکزی خود در اسپو اجاره نشین شده است.
به گفته سخنگوی نوکیا، این شرکت فنلاندی در همان فضایی که اجاره کرده می‌تواند به فعالیت‌های خود بپردازد و نیازی به ساختمان‌ شهر اولو و تجارت آن ندارد.
بر اساس گزارش نوکیا، کارمندان نوکیا از اوسط سالجاری به ساختمان اصلی نوکیا منتقل می‌شوند و این ساختمان اجاره‌ای ظرفیت ۶۰ درصد کارمندان شهر اولو را دارد و بقیه آنها تعدیل خواهند شد.
نوکیا یک شرکت چند ملیتی در حوزه ارتباطات است که در نیمه دوم سال ۲۰۰۷ حدود ۳۸ درصد بازار موبایل را در اختیار داشت اما این سهم روند نزولی به خود گرفت به‌گونه‌ای که در سال ۲۰۱۱ سهم نوکیا به ۲۳ درصد کاهش و بعد از سامسونگ در رتبه دوم قرار گرفت.
ساختمان اصلی نوکیا در شهر اسپو واقع در نزدیکی هلسینکی، پایتخت فنلاند است. مراکز تحقیقات نوکیا در سراسر جهان از قبیل پکن، بوداپست، بوخوم، پالو آلتو، کالیفرنیا و کمبریج، ماساچوست قرار دارند. کارخانه‌های بزرگ نوکیا در سالو، فنلاند؛ پکن، چین؛ دونگ‌گوآن، چین؛ چنای، هند؛ کوماروم، مجارستان و منطقه روهر در آلمان قرار دارند.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.