نوکیا لپ‌تاپ هم وارد بازار می‌کند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت نوکیا که از مدتی قبل خبر برگزاری کنفرانس مطبوعاتی بزرگ خود در تاریخ ۲۲ اکتبر را منتشر کرده است، قصد دارد طی این کنفرانس با عرضه محصولات تازه خود توجه همگان را برانگیزد.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این کنفرانس مطبوعاتی که تا حدود دو هفته دیگر در شهر دبی برگزار می‌شود، دست‌کم ۶ محصول تازه نوکیا را در معرض دید عموم قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به چند مدل گوشی هوشمند، یک دستگاه فبلت(Phablet)، یک رایانه لوحی و یک لپ‌تاپ اشاره کرد.
 
شرکت نوکیا در تصاویر تبلیغاتی تازه خود مربوط به این کنفرانس مطبوعاتی تصویر یک دستگاه لپ‌تاپ را نیز نمایان کرده است و این مسئله سبب شده است تا کارشناسان پیش‌بینی بازگشت نوکیا به بازار جهانی رایانه‌های شخصی همراه را نیز داشته باشند.
 
از دیگر محصولاتی که قرار است در این کنفرانس از آن رونمایی شود می‌توان به یک فبلت ۶ اینچی اشاره کرد که شامل پردازنده چهار هسته‌ای می‌شود و احتمالا با نام Lumia 1520 به دست کاربران جهانی می‌رسد. همچنین گفته شده است که رایانه لوحی نوکیا نیز با نام Lumia 2520 معرفی خواهد شد که روی آن سیستم‌عامل Windows RT نصب شده است.
 
برخی کارشناسان بر این باورند که معرفی این لپ‌تاپ یکی از محصولاتی محسوب می‌شود که نوکیا در دقایق آخر تصمیم به معرفی آن گرفته است و البته، واگذاری این شرکت فنلاندی به مایکروسافت سبب معرفی چنین محصولی شده است. البته باید گفت که بعضی دیگر از کارشناسان هم گفته‌اند که نوکیا از مدت‌ها قبل قصد عرضه چنین محصولی را داشته است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.