نیلسون:عشقم به پرسپولیس وصف‌شدنی نیست

۱۶م اسفند ،

نیلسون کوریا در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: بارها اعلام کردم دوست دارم فصل را با کسب یک مقام قهرمانی و جشن با هواداران به پایان برسانم. در بازی دیروز مقابل ذوب آهن باد بسیار عجیبی در ورزشگاه می‌وزید و توپ در هوا مسیرش تغییر پیدا می‌کرد با این شرایط توانستیم پیروزی شیرینی را کسب کنیم و حالا افسوس لیگ برتر را می‌خوریم.

به گزارش فارس ، وی افزود: ذوب آهن تیم بسیار باکیفیت و قوی‌ای بود که در خط حمله قدرت زیادی داشتیم. تمام بازیکنان در این مسابقه زحمت کشیدند تا بتوانیم با کسب پیروزی مجوز حضور در نیمه‌نهایی را به دست آوریم.

نیلسون در مورد اینکه از سوی هواداران خیلی تشویق می‌شود اظهار داشت: از همه هواداران ممنون هستم آنها همیشه من را مورد لطف خود قرار داده و هر روز که این اتفاقات تکرار می‌شود عشقم به ایران و پیراهن پرسپولیس بیشتر می‌شود. واقعا احساسی که به پرسپولیسی‌ها دارم قابل وصف نیست. امیدوارم همیشه خوب باشم و با تلاشی که انجام می‌دهم بتوانم دل هواداران را شاد کنم.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد ادامه مسابقات جام حذفی تاکید کرد: دو بازی حساس و حیاتی را در پیش داریم درست است که کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای ما بسیار مهم است اما اولویت اصلی ما کسب عنوان قهرمانی جام حذفی است و می‌خواهیم به این موفقیت برسیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.