نکونام: سال بعد در استقلال می‌مانم

۰۸اردیبهشت،

کار اسپانیایی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا تمام است

جواد نکونام پس از پایان تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار استقلال و العین امارات اظهار داشت: بازی بسیار سختی داریم و برای سرگروهی به میدان خواهیم رفت. امیدوارم که در این مسابقه به برتری برسیم تا در بازی دور بعد کار راحت‌تری داشته باشیم.

ممتازنیوز: جواد نکونام پس از پایان تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار استقلال و العین امارات اظهار داشت: بازی بسیار سختی داریم و برای سرگروهی به میدان خواهیم رفت. امیدوارم که در این مسابقه به برتری برسیم تا در بازی دور بعد کار راحت‌تری داشته باشیم.

وی در خصوص شرایط استقلال نیز گفت: شرایط تیم ما خوب است و در لیگ برتر هم شانس قهرمانی‌مان بیشتر از سپاهان است. امیدوارم که قهرمان شویم تا به آن چیزی که هوادارانمان لیاقت دارند برسیم.

وی در ادامه صحبت‌هایش در خصوص اینکه مسابقات مرحله بعد به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود گفت: این مسئله به نفع تمامی تیم‌ها است که تا آخرین لحظه به شرایط امیدوار باشند. از همین رو ما هم این شانس را داریم که در صورت صعود به دور بعد به صورت رفت و برگشت با حریفمان به میدان برویم.

خبرنگاری پرسید شرایط حضور شما در اردوهای تیم ملی چگونه است که نکونام پاسخ داد: به هر حال استقلال هم شرایط خاصی دارد که باید برای آن بازی کنیم ولی امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که به اردوی تیم ملی هم برسیم و در نهایت هم استقلال موفق شود و هم تیم ملی به جام جهانی صعود کند.

نکونام در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت خود گفت: مشکلی ندارم. فقط کمی از ناحیه کمر احساس درد داشتم و استراحتم کم بود اما سعی می‌کنم که به شرایط مسابقه برسم.

هافبک تیم استقلال در خصوص اینکه آیا درست است از حالا این تیم را قهرمان لیگ بدانند گفت: نباید استقلال را قهرمان لیگ بدانند چون ما باید تلاش کنیم که در مسابقه آینده به برتری برسیم. ما نباید مغرور شویم و بازی آینده را باید با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قراردادتان با استقلال به اتمام رسیده یا خیر گفت: زمانی که به استقلال آمدم با این تیم قرارداد دو ساله بستم و یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم و تا پایان قراردادم در این تیم می‌مانم.

وی در پایان در خصوص شرایط سخت تیم‌های اسپانیایی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: به اعتقاد من کار باشگاه و رئال تمام شد ولی بایرمونیخ شانس بالایی برای قهرمانی دارد و آنها سال دیگر هم در این مسابقات حضور دارند و از همین رو تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید شرایط سختی برای صعود به فینال این دوره از مسابقات خواهند داشت.

خبرگزاری فارس


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.