نگاهی نزدیک به تب بوک شرکت ال جی

ممتازنیوز:

نگاهی نزدیک به تب بوک شرکت ال جی

تبلت هایی با کیبورد همراه ایده جدیدی نیستند. ایسوس با عرضه Eee Pad Slider اولین شرکتی بود که این ایده را به بازار داد ولی این محصول چندان فروش جالبی نداشت. Tab-Book شرکت ال جی محصول جدیدی است که از کیبورد QWERTY که به صورت اسلایدی باز و بسته می شود بهره می برد، یک تبلت قابل حمل کیبورد دار. این تبلت با وزنی ۱.۲۵ کیلوگرمی و ۱۹.۴ میلی متر ضخامت چیزی در حدود ۲ برابر آیپد ضخامت و وزن دارد. البته این ها همه قربانی داشتن کیبوردی اسلایدی شده اند.

تب بوک با سیستم عامل ویندوز ۸ عرضه می گردد و صفحه نمایش لمسی تب بوک چیزی در سطح متوسط خواهد بود که از رزولوشنی ۱۳۶۶ * ۷۶۸ بهره می برد و تقریبا برابر با رزولوشن نوت بوک های متوسط می باشد. اما خوبی این صفحه نمایش استفاده آن از پنل IPS با روشنایی و نمایش رنگ خوب و البته قابل قبول است.

یک پردازشگر Core i5 قلب تپنده تب بوک می باشد پس اصلا جای تعجبی وجود ندارد که کارایی تب بوک در بالاترین حد ممکن باشد. وقتی که دستگاه تحت فشار بالایی قرار ندارد پردازشگر آن ۱.۸ گیگاهرتز خواهد بود ولی زمانی که نیاز به قدرت بیشتری باشد این پردازشگر تا ۲.۷ گیگا هرتز نیز بالا خواهد رفت. خب اگر به حافظه داخلی آن نگاهی بیندازیم واقعا یک نکته خوب را خواهید دید ، یک حافظه ۱۲۸ SSD نظر شما را جلب خواهد نمود. یک رم ۴ گیگا بایتی DDR3 نیز برای پردازش های مولتی تسکینگ در اختیار شماست.

تب بوک دارای پورت خروجی HDMI ، دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی در جلو ، درگاه میکرو SD و اسپیکر هایی ۰.۵ واتی می باشد. اتصال به اینترنت می تواند از طریق مینی پورت RJ45 ، وای فای و حتی LTE برقرار گردد. باتری آن برای ۶ ساعت استفاده مداوم کافی خواهد بود.

در نگاه اول شاید به نظر بیاید که تب بوک توانایی رقابت با تبلت هایی مانند آیپد و یا تبلت های اندرویدی را نداشته باشد ولی می توان آن را به عنوان یک رقیب خوب برای الترابوک ها در نظر گرفت. نظر شما در مورد این محصول شرکت ال جی چیست؟

phonearena


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.