نگرانی بنیتس از آمادگی جان تری

۲۹ام بهمن ،

به گزارش میرر، این بازیکن که بعد از دو ماه نیمکت نشینی دوباره در ترکیب بازیکنان چلسی قرار گرفته است، به دلیل درد و تورم زانوی آسیب دیده اش نتوانسته در آخرین جلسات تمرینی تیمش شرکت کند.

او از زمان شکست چلسی مقابل نیوکاسل در اوایل ماه جاری میلادی تا کنون بازی نکرده است.

به همین دلیل رافائل بنیتس نمی خواهد ریسک کند چون تری را برای مسابقات حساس دو ماه آینده نیاز دارد. در این مسابقات است که تکلیف جایگاه چلسی در جمع چهار تیم اول لیگ برتر و صعود به رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا مشخص خواهد شد.

او ترجیح می دهد تری ۳۲ ساله قبل از حضور در مسابقات، چند جلسه به طور کامل در تمرینات شرکت کند.

بنیتس گفت: همه بازیکنان می دانند که برای حضور در همه بازی ها باید زیاد تمرین کنند و خودشان را آماده نگه دارند. هیچ شکی در این باره نیست. بدون تمرین نمی شود بازی کرد. آنها می دانند که باید با هم رقابت کنند و این را هم می دانند که در حال حاضر بازیکنان خوبی در تیم داریم.

وی افزود: تری هم قبل از حضور در مسابقات باید در سه یا چهار جلسه تمرینی شرکت کرده باشد. در غیر این صورت باید با آنهایی که بهتر بازی می کنند، رقابت کند.

با وجود این تری اگر بتواند خودش را ثابت کند بلافاصله در ترکیب اصلی بازیکنان قرار خواهد گرفت چون چلسی بدون او یا فرانک لمپارد ، از یک رهبری بی نقص در زمین بی بهره خواهد بود.

این مدافع میانی امشب (یکشنبه) فرصت خواهد داشت در بازی دور چهارم جام حذفی انگلیس مقابل برنتفورد، آمادگی اش را ثابت کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.