نیازی به ارائه متمم بودجه نمی باش

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

Amir Kholoosi-9-26.jpg

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت:پیش‌بینی های لازم در مورد بودجه سال ۹۱ صورت گرفته و نیازی به ارائه متمم بودجه نمی باش.

بهروز مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره میزان تحقق درآمدهای ناشی از خصوصی سازی اظهار نمود: رقم دقیق باید توسط سازمان خصوصی سازی اعلام شود اما در سال جاری در قانون بودجه مبلغ شش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل خصوصی سازی دیده شده است.

وی در پاسخ به این‌که با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده در بودجه سال جاری آیا متمم بودجه را ارائه می‌دهید؟، گفت:نیاز نمی باش که متمم بودجه ارائه دهیم.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری تصریح‌کرد: پیش‌بینی صورت گرفته کامل است و همکاری به همه معنا در کشور وجود دارد، لذا ارائه متم بودجه نیاز نمی باش.

بر این اساس مرادی با اشاره به این‌ که کسری بودجه موضوع تازه و خارق‌العاده‌ای نمی باش و همواره به صورت مزمن وجود داشته است، اضافه نمود: این پدیده امسال نیز در بودجه‌ کل کشور وجود خواهد داشت و پیش‌بینی‌های لازم برای هماهنگی دخل و خرج کشور صورت گرفته و در این جهت راهکارهایی اتخاذ می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری با بیان اینکه عدد ۵۴ هزار میلیارد تومان اعلام شده را تایید نمی‌کنم، تصریح نمود: عنوان نمودن عدد گره‌ای را باز نمی‌کند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.