نیایش شبانه/پروردگارا! مرا رسوا مکن

۰۹اردیبهشت،

از درگاه تو عذر مى ‏خواهم نسبت به این گناهان و نظایر آنها ، عذرى که از روى پشیمانى است و براى من در امثال این گناهان که پیش مى ‏آیند ، پندآموز است.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران

خداوندا ، من از تو پوزش مى ‏خواهم دربارهٔ مظلومى که در حضور من مورد ستم واقع شده و من او را یارى نکرده ‏ام و خیرى که در حق من انجام شده و من شکر آن را به جا نیاورده ‏ام. و خطا کارى که از من عذر خواسته و من عذر او را نپذیرفته‏ ام‏ و بیچاره ‏اى که از من چیزى طلب کرده و من به او نداده‏ ام و حق ، صاحب حق ، مؤمنى که برگردن من آمده و آن را به کمال ادا نکرده ‏ام‏ و عیب مؤمنى که بر من آشکار گشته و من آن را نپوشانده ‏ام و گناهى که از من سر زده و من آن را ترک نکرده ‏ام.
اى معبود من ، از درگاه تو عذر مى ‏خواهم نسبت به این گناهان و نظایر آنها ، عذرى که از روى پشیمانى است و براى من در امثال این گناهان که پیش مى ‏آیند ، پندآموز است. پس بر پیامبر صلى الله علیه و آله و آل او درود فرست و پشیمانى مرا در خطاهایى که انجام داده ‏ام‏ و تصمیم مرا بر ترک گناهانى که در آینده پیش مى ‏آیند ، به منزله توبه ‏اى قرار ده که سبب محبتت نسبت به من شود ، اى کسى که توبه کنندگان را دوست مى ‏دارى.
 صحیفه سجادیه دعای سی و هشتم

برای ملاحظه مجله شبانه اینجا کلیک کنید


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.