نیما عالمیان قهرمان رقابت‌های دسته برتر پینگ‌پنگ شد/حضور ۱۰ ورزشکار در انتخابی تیم ملی

۲۴ام بهمن ،

مسابقه‌های دسته برتر پینگ‌پنگ مردان با قهرمانی نیما عالمیان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در رده‌بندی دسته برتر پینگ‌پنگ مردان ۱۶ پینگ‌پنگ‌باز به مصاف هم رفته بودند که در نهایت نیما عالمیان با ۲۶ امتیاز و در غیاب برادرش نوشاد عالمیان به مقام قهرمانی رسید.

پوریا عمرانی هم با شکست دادن محمدرضا اخلاق‌پسند با ۲۳ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد، محمدرضا اخلاق‌پسند نیز با ۲۳ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

با مشخص شدن جدول رده‌بندی دسته برتر پینگ‌پنگ مردان، ۱۰ نفر اول پینگ‌پنگ ایران در دسته برتر باقی خواهند ماند و مابقی به دسته یک سقوط می‌کنند. همچنین انتخابی تیم ملی پینگ‌پنگ هم از بین این ۱۰ نفر اول برگزار خواهد شد.

این مسابقه‌ها در دو مرحله برگزار می‌شود که این دومین مرحله این رقابت‌ها در سال جاری محسوب می‌شد که در مجموع امتیازهای دور اول و دوم، نیما عالمیان ۱۵٫۵ امتیاز، محمدرضا اخلاق‌پسند ۱۴ امتیاز، پوریا عمرانی ۱۳٫۵ امتیاز، مهران احدی ۱۱٫۵ امتیاز، عارف احمدی‌فر ۱۱ امتیاز، میدیا لطف‌الله نسبی ۱۰٫۵ امتیاز، واحد مالمیری ۱۰٫۵ امتیاز، امین میرالماسی ۶٫۵ امتیاز، حمیدرضا طاهرخانی ۶٫۵ امتیاز و محمدعلی رویین‌تن ۶٫۵ امتیاز دارند و پینگ‌پنگ‌بازان راه یافته به رقابت‌های انتخابی تیم ملی محسوب می‌شوند.

نتایج مرحله دوم رده‌بندی دسته برتر پینگ‌پنگ مردان به شرح زیر است:

۱- نیما عالمیان، ۲۶ امتیاز

۲- پوریا عمرانی، ۲۳ امتیاز

۳- محمدرضا اخلاق‌پسند، ۲۳ امتیاز

۴- میدیا لطف‌الله نسبی، ۲۰ امتیاز

۵- عارف احمدی‌فر، ۲۰ امتیاز

۶- امین میرالماسی، ۲۰ امتیاز

۷- مهران احدی، ۲۰ امتیاز

۸- محمد فرقدانی، ۱۹ امتیاز

۹- واحد مالمیری، ۱۹ امتیاز

۱۰- محمدعلی رویین‌تن، ۱۸ امتیاز

همچنین حمیدرضا طاهرخانی، محسن خطیون، میعاد لطفی و احمدرضا عبادی‌پور به دسته یک پینگ‌پنگ کشور سقوط کردند.

به گزارش ایسنا نوشاد عالمیان پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران که قرار است در پروتور کویت حضور یابد در این دوره از رقابت‌ها غایب بود. همچنین افشین نوروزی هم که رای جلسه استینافش هنوز اعلام نشده، با توجه به حکم کمیته انضباطی اجازه حضور در این مسابقه‌ها را نیافت.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.