نیمه شرقی کشور میزبان “بارش” ها /رگبار باران “تهران” را غافلگیر می کند

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

طی سه روز آینده در بعضی نقاط جنوب شرق کشور،ارتفاعات زاگرس جنوبی و نوار شمالی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر،وزش باد و،رگبارو رعدو برق پیش بینی می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز”پنجشنبه ۱۰ مردادماه ۹۲″نقشه های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده در بعضی نقاط جنوب شرق کشور،ارتفاعات زاگرس جنوبی و نوار شمالی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر،وزش باد و،رگبارو رعدو برق پیش بینی می گردد.
لازم به ذکر است،طی این مدت پدیده غالب  در شرق کشور بویژه منطقه زابل وزش نسبتا شدید باد همراه با گردو خاک بوده که سبب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در استانهای خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان خواهد بود وهمچنین دراین مدت به سبب افزایش سرعت وزش باد برروی عراق،پدیده گردوخاک رقیق در بعضی نقاط جنوب غرب رخ می دهد و همچنین در این مدت خلیج فارس و دریای خزر نیز مواج خواهد بودودریای عمان فردا و روز شنبه مواج خواهد بود.

شایان ذکر است ،در دو روز آینده در بعضی نقاط استان های کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار نسبتا شدید رخ می دهد که به سبب آن آبگرفتگی معابر عمومی دور از انتظار نیست.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، کمی ابری و در بعدازظهرافزایش ابرو بارش پراکنده و گاهی وزش باد پیش بینی می گردد  و در بیشینه خود به ۳۷ درجه و درکمترین حالت به ۲۵ درجه بالای صفر خواهد رسید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.