نینتندو بازی‌های تازه را سرازیر می‌کند

۳۱اردیبهشت،

 

شرکت بازی‌سازی ژاپنی نینتندو، تعداد بسیاری بازی تازه برای کنسول‌های خود معرفی کرد و قول داده تا ماه آینده در مراسم E3 از بزرگترین بازی خود یعنی سوپر ماریو سه بعدی تازه رونمایی کند.
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بازی Sonic: Lost Worlds به صورت انحصاری برای کنسول Wii U تائید شد و در آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر می‌شود.
 
در جریان این کنفرانس از پیش ضبط شده‌ی اینترنتی، نینتندو تاریخ عرضه تعدادی از بازی‌ها را مشخص کرد و از چند بازی تازه هم رونمایی کرد. بازی پیکمین ۳ که در ابتدا قرار بود همراه با عرضه کنسول Wii U در نوامبر سال ۲۰۱۲ منتشر شود، در تاریخ ۲۶ جولای در اروپا و ۴ آگوست در آمریکا منتشر خواهد شد که مصادف با ابتدای مرداد ماه امسال خواهد بود. این بازی ساخته کارگردان بزرگ بازی‌های ویدئویی و پدر بازی‌های مدرن، شیگریو میاموتو، خالق عناوینی چون ماریو و زلدا است.
 
۳ بازی تازه از سری سونیک به صورت انحصاری برای نینتندو ثمره‌ی فعالیت و روابط دوستانه‌ی دو کمپانی سگا و نینتندو است. اولین بازی با نام Sonic: Lost Worlds در انحصار دو کنسول Wii U و ۳DS باقی می‌ماند و احتمالا جزء عناوین انتهای سال ۲۰۲۴ این دو کنسول باشد. در راستای همین همکاری قوی دو جانبه، بازی Mario & Sonic: at the Sochi 2014 Olympic Winter نیز معرفی شد و قسمت‌هایی از بازی به نمایش در آمد.
 
بازی The Wonderful 101 که به کارگردانی هیدکی کامیا، کارگردان شهیر ژاپنی بازی تحسین شده‌ی Bayonetta، در تاریخ ۲۳ آگوست در اروپا و ۱۵ سپتامبر در آمریکا (انتهای شهریور ماه) و دو روز پیش از انتشار یافتن GTA V منتشر خواهد شد.
 
بازی Game & Wario که به نوعی نمایش دهنده‌ی قابلیت‌های کنسول Wii U است، در تاریخ ۲۳ و ۲۸ ژوئن (دهه ابتدایی تیر ماه) در اروپا و آمریکا منتشر شود. بازی New Super Luigi U نیز به عنوان بسته الحاقی بازی New Super Mario Bros. U در تاریخ ۲۰ ژوئن به صورت دیجیتالی منتشر می‌شود.
 
در قسمتی دیگر، ایواتا، مدیر کل نینتندو ژاپن، اعلام کرد که در کنفرانسی دیگر پیش از E3 خرداد ماه، از بازی‌های ماریو کارت، سوپر ماریو سه بعدی و Super Smash Bros. رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد نینتندو قصد دارد از تابستان امسال کم کاری‌های ۶ ماه قبل خود را جبران کند و هر ماه حداقل ۲ انحصاری بزرگ برای کنسول‌هایش روانه بازار کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.