نیکبخت: خدا را شکر که بازی با استقلال به تعویق افتاد!

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه استقلال نوشت:

علیرضا نیکبخت واحدی با بیان این که شرایط استقلال “خیلی خوب” است گفت: تمرینات خوب و مثمرثمری را پشت‌سر گذاشتیم و برای برد به اهواز آمده‌ایم.علیرضا نیکبخت واحدی، در خصوص دیدار تیم مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه شرایط تیم بسیار خوب است. ما تمرینات خوب و مثمرثمری را پشت‌سر گذاشتیم، اما می‌دانیم که بازی بسیار سختی را پیش‌رو داریم. آنها با انگیزه بسیار بسیار به مصاف ما می‌آیند و با این شرایط باید تلاش کنیم تا به برد برسیم.
نیکبخت در مورد تعویق دو روزه بازی نیز تصریح کرد: خدا را صدهزارمرتبه شکر که این اتفاق صورت گرفت. به هر حال ما بازیکنانی داریم که فصل قبل در چند جبهه بازی کردند و بدون استراحت دوباره در استقلال فوتبال بازی می‌کنند. همه این‌ها سبب خستگی بچه‌ها شده مخصوصا اینکه الان جدا از بازی‌های پرفشار در لیگ، در آسیا هم بازی می‌کنیم. امیدوارم سازمان لیگ تعامل خوبی با استقلال داشته باشد تا با استراحت بهتر بتوانیم با قدرت بیشتر در آسیا حاضر شویم.
مدافع تیم استقلال در پایان در خصوص شرایط آمادگی خودش نیز یادآور شد: می‌توانم بگویم در بهترین شرایط قرار دارم و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌توانم به میدان بروم.


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.