نیکبخت: قلعه‌نویی از وضعیتم راضی است/ ما از همه مدعیان شانس بیشتری برای قهرمانی داریم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – علیرضا واحدی نیکبخت بازیکن تازه استقلال در دیدار مقابل سپاهان دقایقی کوتاهی را به میدان رفت تا اولین بازی‌اش را در فصل تازه تجربه کند.

به گزارش ممتاز، این اتفاق در حالی رخ داد که امیر قلعه‌نویی از روند آمادگی نیکبخت راضی است و معتقد است که او باید رفته رفته میزان دقایق بازی‌اش بیشتر شود. نیکبخت هم تایید می‌کند که تابع دستور سرمربی است و امیدوار است که در بازی‌های آینده زمان بیشتری برای بازی داشته باشد. او در مورد وضعیت فعلی خودش به خبرآنلاین می گوید:«خدا را شکر الان وضعیت بهتری دارم و بسیار خوب تمرین می‌کنم. تمرین کردن در کنار دیگر بازیکنان سبب شده تا مشکل خاصی نداشته باشم و در مورد بازی کردن نیز تابع دستور سرمربی هستم. فکر می‌کنم قلعه‌نویی از وضعیتم راضی است ولی امیدوارم به طور کامل نظر او را جلب کنم.»
او در پاسخ به این سوال که آیا انتظار نداشتی که در بازی با سپاهان بیشتر بازی کنی تاکید می کند: «نظر قلعه‌نویی این بود که بسیار کوتاه بازی کنم و امیدوارم در بازی‌های بعدی زمان بیشتری برای بازی کردن داشته باشم و خودم را نشان دهم. الان با تمام توانم تمرین می‌کنم و نمی‌خواهم این فرصت را که امسال به من داده شده، به راحتی از دست بدهم.»
نیکبخت در مورد بازی با فجرسپاسی می گوید: «در مورد فجر هم بسیار‌ها فکر می‌کنند که ما کار آسانی داریم اما اصلا این‌طور نیست. آنها در دو بازی قبلی شکست خوردند و مطمئنا مقابل استقلال انتحاری بازی خواهند کرد. در فوتبال هیچ نتیجه‌ای قابل پیش بینی نیست و نباید بگذاریم فجرسپاسی ما را به دردسر بیاندازد.»او در مورد شانس قهرمانی استقلال تاکید می کند:«شانس ما برای قهرمانی از همه مدعیان بیشتر است.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.