نیکی کریمی آماده حضور در صحنه می‌شود/ اجرای ˝شام با دوستان˝ از خردادماه

۲۳اردیبهشت،

نمایش ˝شام با دوستان˝ به کارگردانی آیدا کیخایی با ایفای نقش نیکی کریمی به عنوان اولین تجربه تئاتری وی از نیمه اول خرداد به روی صحنه می‌رود.

آیدا کیخایی در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین بیان کرد: مشغول تمرین و آماده سازی نمایش “شام با دوستان” نوشته دونالد مارگو لیز و ترجمه زهره جواهری برای اجرا در تماشاخانه ایرانشهر هستیم.

کیخایی در رابطه با موضوع نمایش بیان کرد: در این اثر اتفاقاتی روایت می‌شود که در زندگی همه وجود دارد و دربارهٔ روابط آدم‌ها است، این اثر توانسته جایزه پولیتزر را در سال ۲۰۰۰ از آن خود کند.

وی با اشاره به اینکه تماشاخانه ایرانشهر مکان مناسبی برای اجرای آثار نمایشی است عنوان کرد: درخواست اجرای نمایش را برای مدیریت تماشاخانه ارائه کردم که مورد موافقت قرار گرفت.

در این اثر نمایشی بهناز جعفری، نیکی کریمی، احمد ساعتچیان و امیر دلاوری ایفای نقش می‌کنند.

آیدا کیخایی در مقام کارگردان “یک دقیقه سکوت” و “خداحافظ” را به روی صحنه برده است و سال قبل در نمایش “برهان” به کارگردانی محمد یعقوبی ایفای نقش کرد.

بهناز جعفری نیز در کارنامه تئاتری خود همکاری با کارگردانی‌هایی چون بهرام بیضایی‌، علیرضا نادری‌، هما روستا‌، سهراب سلیمی‌، رضا گوران را دارد و سال قبل با نمایش موفق “مرده ریگ” کار غزل اسکندرنژاد در مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفت.

نیکی کریمی با ایفای نقش در نمایش “شام با دوستان” اولین حضور خود بر صحنه را تجربه می‌کند.

منوچهر شجاع طراحی صحنه، پریدخت عابدین نژاد طراحی لباس، امیر اسمی طراحی پوستر و بورشور، بهرنگ بقایی موسیقی، محمد قدسی دستیار کارگردان و محمد یعقوبی دراماتورژی این اثر را برعهده دارند.

نمایش “شام با دوستان” نوشته‌ی دونالد مارگو لیز با کارگردانی آیدا کیخایی از هفته اول خرداد ماه در سالن شمار یک تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.