نیکی کریمی از اختصاص ۱۰ درصد از فروش «روزی روزگاری فوتبال» به زلزله‌زدگان خبر داد

نیکی کریمی با اظهار رضایت از عرضه مجله تصویری «روزی روزگاری فوتبال» گفت: ۱۰ درصد از درآمد حاصل از فروش دی وی دی شمار اول را به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی اختصاص می‌دهیم و برنامه ویژه‌ای برای این کار خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، این کارگردان و بازیگر سینما گفت: از ۷ آبان ماه پخش «روزی روزگاری فوتبال» آغاز شد و خوشبختانه با بازتاب‌های خوبی همراه بوده است و امیدوارم جای خودش را در میان مردم باز کند.

وی افزود: این کار با حمایت فدراسیون فوتبال و وزارت ارشاد انجام شده و در حال حاضر قسمت اول آن توزیع شده و قسمت دوم را هم نیز آماده کرده‌ایم و از دو هفته آینده عرضه خواهد شد.

کریمی مخاطبان این مجله تصویری را علاقه‌مندان ورزش و فوتبال عنوان کرد و گفت: این کار توسط گروه حرفه‌ای سینمایی ساخته شده است و همه می‌توانند مخاطب آن باشند.

نیکی کریمی که این روزها «من همسرش هستم» را به عنوان بازیگر در حال اکران دارد درباره آن به ایسنا اظهار کرد:چند فیلم با هدایت فیلم کار کرده بودم و آقای شایسته را به خوبی می‌شناختم و وقتی پیشنهاد بازی در این فیلم شد با کمال رغبت آن را پذیرفتم.

وی افزود: بعد از مدت‌ها سناریویی درباره یک خانم و مشکلاتش به دستم رسید که آن را دوست داشتم. همچنین با توجه به اینکه کار اول مصطفی شایسته در مقام کارگردان بود همه دوست داشتیم او را کمک کنیم.

کریمی تصریح کرد: معتقدم «من همسرش هستم» فیلم شاعرانه و زیبایی است و کار جمع و جوری است که قصه‌اش را خیلی راحت می‌گوید.
 

سینما نگار
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.