نیکی کریمی استقلال را به هم می ریزد!

بینا- مسئولان استقلال معتقدند ستاره سینما باید بعد از بازی های این تیم به تمرین بیاید که حاشیه های حضورش به نتیجه گیری استقلال ضربه نزند
دو روز قبل از دربی بود که نیکی کریمی به همراه تیم فیلمبرداری اش به تمرین استقلال رفت تا برای مستند در دست ساختش، تصویر بگیرد. این حضور باعث شد تا عکاسان برای شکار تصاویر نیکی کریمی در تمرین استقلال به زمین هجوم ببرند و تمرین استقلال به طور کل تعطیل شود.

استقلال دو روز بعد مقابل پرسپولیس بازی کرد و در یک بازی ضعیف، شانس آورد که یک امتیاز گرفت. کریمی یک بار دیگر هم به تمرین استقلال رفت. او دو روز قبل از بازی با فجر دوباره به کمپ استقلال رفت تا این بار درباره دستمزد فوتبالیست ها با بازیکنان استقلال حرف بزند.
این حضور با پا به توپ شدن های خانم بازیگر همراه شد و فردای این جلسه تمرینی، عکس او با توپ روی جلد همه روزنامه ها بود. استقلال مقابل فجر هم گل نزد و دو امتیاز خانگی دیگر را از دست داد.
البته بازی این تیم به بدی نمایش دربی نبود. حالا خبر می رسد که مسئولان استقلال به طور پنهانی از حضور نیکی کریمی در تمرینات این تیم انتقاد کرده اند. آنها می گویند با حضور او، تمرین تحت الشعاع قرار می گیرد و استقلال مهمترین روز تمرینی اش را از دست می دهد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.