نیکی کریمی ” ایرانیان مقیم ایران ” را کلید می زند

«نیکی کریمی»، بازیگر و کارگردان سینمای ایران اوایل سال آینده میلادی فیلمی با موضوع ایرانی‌های مقیم دبی خواهد ساخت.

نیکی کریمی که به عنوان داور در جشنواره‌ی فیلم ابوظبی حضور دارد، اعلام کرد: از ماه مارس ۲۰۲۴ فیلمی درباره شهروندان ایرانی که در دبی زندگی می‌کنند را مقابل دوربین خواهد برد.

این بازیگر ایرانی در حاشیه جشنواره فیلم ابوظبی اعلام کرد: این فیلم درباره مهاجران ایرانی است که در این‌جا زندگی می‌کنند. تمام مجوزهای لازم را در این رابطه گرفته‌ام و از ماه مارس این فیلم مقابل دوربین خواهد رفت.

به گزارش گلف نیوز، نیکی کریمی که داور بخش رقابتی داستانی بلند در جشنواره‌ی ابوظبی است، در فیلم جدید خود بازی نخواهد کرد، اما به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده و همچنین نویسنده‌ی فیلمنامه‌ نقش خواهد داشت.

کارگردان فیلم‌هایی چون «یک شب» و «سوت آخر» اعلام کرد: برای بررسی و تحقیق درباره‌ی فیلم جدیدم به طور مداوم بین دبی و ایران در مسافرت بوده‌ام.

وی در این‌ باره گفت: خیلی از مردم می‌گویند دبی شهر ساختگی و جعلی است، اما من شاعران اماراتی برجسته‌ای را در جشنواره‌ی دبی دیده‌ام. من دوستان ایرانی خیلی زیادی دارم که این فیلم داستان آنها را روایت خواهد کرد. ما هم‌اکنون در مرحله پیش‌تولید این فیلم هستیم.

نیکی کریمی در ادامه اظهار کرد: من داور جشنواره‌های متعددی چون لوکارنو، کن و برلین بوده‌ام، اما در اینجا من عاشق کشف استعدادهای سینمایی منطقه هستم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.