نیکی کریمی مرد بازیگر را در آغوش گرفت!

این مسئله نشان می‌دهد که جامعه هنری ایران کماکان توجهی به ارزش‌های دینی و اسلامی حاکم بر جامعه ندارد و بر شیوه غربی خود حرکت می‌کنند. به گزارش گروه فرهنگی مشرق، در برنامه اهدای جوایز سینمایی نیکی کریمی به موزه سینما، پس از اتمام مراسم نیکی کریمی در مقابل چشم خبرنگاران و عکاسان عزت‌الله انتظامی را در آغوش گرفت.

صبح امروز مراسم اهدای جوایز سینمایی نیکی کریمی به موزه سینمای در حالی برگزار شد که اتفاق عجیب در این مراسم باعث بهت و تعجب حاضران شد. نیکی کریمی بدون توجه به شعائر اسلامی عزت الله انتظامی را در آغوش گرفت بدون این که توجهی به نحوه انعکاس این مطلب در جامعه داشته باشد.

این مسئله نشان می‌دهد که جامعه هنری ایران کماکان توجهی به ارزش‌های دینی و اسلامی حاکم بر جامعه ندارد و بر شیوه غربی خود حرکت می‌کند.

متأسفانه تاکنون رسانه‌های رسمی کشور خبری درباره این حرکت ناشایست منتشر نکرده‌اند.

تا این لحظه ۸نظر ثبت شده
  1. مریم:

    خیلی براجامعمون متاسفم که افرادی مثل این خانوم اسمشونو گذاشتن هنرپیشه وهمچین غلطایی میکنن من از همینجا باتمام وجودم ب این زن وامثالهم لعنت میفرستم که هیچ توجهی ب شعایر دینی وفرهنگی نمیکنن بدتر ازاون نمیدونم چرا مسعولا هیچ کاری نمیکنن ونادیده میگیرن البته همشون پشت پرده همینن ولی هچین کسایی ک ب احساسات مذهبی مردمعلنا اهانت میکنن به هر طریقی نباید اسمشو هنرمند گذاشت وباید کمپین اخراج اینگونهادمارو ساماندهی کرد

  2. نگار:

    وا انگار چی شده
    همچین مینوست حرکت ناشاسیت که انگار نیکی کریمی رو تو پارتی گرفتن. این نشونه احترام و عزیز بودن یکیه

  3. علی:

    از اومدن تقریبا اتفاقی خودم به این سایت متاسفم

  4. علی:

    شما و امثال شما و امثال این خانم که دهانم رو با اسمش کثیف نمیکنم خیلی غلط میکنی که خودتو تو اغوش هرکه که بخواهی رها کنی
    این ارزو رو به گور بایدببری

  5. نام شما...:

    نیکی کریمی یک بازیگر بزرگ است زندگی شخصی خودش است شاید دوست داره خودشو بغل مردم رها کمنه به کسی چه ربطی داره تو مملکت ما این چیزا دیگه پس افتاده باید فکر اساسی کرد

  6. ARMIN:

    فقط و فقط یه فکر خراب از یک ایدیولوژی خراب میتونه تمام مسایل و رخداد های جامعه رو به سکس و مسایل شهوانی ختم کنه و وقتی کسی اعتراض مکنه میگه اجازه میدی خواهر خودت….
    مشکل جامعه ما فکر فاحشه سزان حکومت هستش

  7. کاوه:

    واقعا متاسفم از جامعه ای که مسئله ش اینه که دوتا انسان فارغ از تفکرات غیر انسانی حرکت طبیعی ای رو که یک شاگرد از فرط سپاس نسبت به استادش انجام می ده رو اینطور در بوق و کرنا می کنه و بهش جهت منفی و سودجویانه برای خراب کردن چهره های فرهنگی و هنری این مملکت می ده … جامعه ای سالمه که با چنین صحنه ای با تحسین و افتخار برخورد کنه حتی اگر خانم کریمی درحال بوسیدن روی استاد انتظامی و یا دست ایشان هم بود جای شگفتی و ناراحتی گناه و غربی بودن نداشت … مثل بربرها همدیگر را بکشیم خوبه؟

  8. 6:

    گرفت که گرفت جای پدرشه گفتم حالا یه پسر جوون و خوشکلو تو بغل گرفته بابا ولمون کن ضدحال.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.