هاجسون: امیدوارم جان تری بخشیده شود

   به نقل از ساکرنت،‌ دیدار فصل گذشته چلسی و کویینز پارک رنجرز در لیگ برتر انگلیس جنجال‌های بسیاری در پی داشت زیرا آنتون فردیناند، مدافع کویینز مدعی شد جان تری در جریان این دیدار به او توهین نژادپرستانه کرده است.

دادگاه تری و فردیناند ماه گذشته برگزار شد و در نهایت پس از بررسی‌های فراوان و حضور تعدادی از بازیکنان به عنوان شاهد در جایگاه، جان تری به وسیله دادگاه وستمینیستر مجیستریت بی‌گناه شناخته شد.

پس از آن اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد تری باید در برخی زمینه‌ها توضیحاتی را به این اتحادیه بدهد و در صورتی که نتواند سران این اتحادیه را قانع کند، با محرومیت طولانی مدتی روبه‌رو خواهد شد.

روی هاجسون در این مورد گفت: برنامه‌ای برای صحبت کردن با جان تری در این زمینه ندارم. این موضوعی است که از زمانی که من مربی انگلیس شده‌ام در حال بررسی بوده است. ممکن است از هر صحبتی که در این زمینه انجام دهم برداشت‌های بدی شود. چیزی که من می‌دانم این است که او باید در مورد برخی مسایل به اتحادیه فوتبال توضیحاتی را ارائه کند. باید صبر کنیم و ببینیم در پایان چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم او بتواند سران اتحادیه را قانع کند تا محروم نشود. حضور او در دیدارهای تیم ملی انگلیس برای ما مهم است.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.