هاجسون: تیم ملی فوتبال انگلیس ترسی از فرانسه ندارد

به گزارش خبرگزاری فرانسه، فرانسه با ۲۱ بازی بدون شکست در گروه دی در دونتسک با اعتماد به نفس ناشی از شکست چهار به صفر استونی در هفته گذشته ، به میدان می رود.

فرانسه در آخرین دیدار دو تیم در مسابقه دوستانه ای که نوامبر ۲۰۱۰ در ومبلی برگزار شد جلو افتاد و مردان لوران بلان در رویارویی روز دوشنبه بخت پیروزی محسوب می شوند.

با این حال باوجود آشفتگی و مصدومیت در تیم انگلیس قبل از این تورنمنت، بازیکنان تیم انگلیس معقتدند قادر به شکست قهرمان سابق اروپا و جهان هستند.

هاجسون گفت: بازیکنان فکر می کنند می توانند بازی را ببرند.

وی افزود: ما بازیکنان فرانسه و توان آنها را می شناسیم بسیاری از آنها در انگلیس بازی می کنند.

وی ۲۱ مسابقه بدون شکست را یک دستاورد بیان کرد.

هاجسون در واکنش با انتقاداتی که در مورد عدم دعوت از فردیناند به تیم ملی انگلیس مطرح شده، تاکید کرد مدافع منچستریونایتد هیچ گاه به عنوان جایگزینی برای گری کاهیل که مصدوم شده ، مدنظر نبوده است.

فردیناند هفته گذشته بدنبال فراخوان مارتین کلی مدافع بی تجربه لیورپول به تیم ملی انگلیس به جای کاهیل، واکنش خشم آلودی داشت.

مدیر برنامه های فردیناند، هاجسون را به بی توجهی به ۸۱ بازی ملی وی متهم کرد و نحوه برخورد او با این بازیکن را مورد انتقاد قرار داد.

وی گفت: برخلاف آنچه برخی فکر می کنند بعد از مصدومیت کاهیل دعوت از فردیناند و کلی مدنظر بوده و مارتین انتخاب شده، فردیناند هیچ گاه جزو گزینه ها نبوده است.

وی افزود: هنگامی که بحث از آوردن یک بازیکن دیگر به تیم است، بازیکنی با سن، طبقه و زمینه و تجربه فردیناند را انتخاب نمی کردم.

بسیاری از بازیکنان سابق و با تجربه گمان می کنند حذف فردیناند به علت موضوع پرونده توهین نژادی مربوط به برادر فردیناند و جان تری مدافع انگلیس است.

هاجسون معتقد است تیم او برای مهار سمیر نصری، کریم بنزما و فرانک ریبری به بازی دفاعی سختی نیاز دارد.

وی گفت: او و بازیکنانش با تماشای فیلم مسابقات تیم فرانسه به دنبال نقاط ضعف بالقوه این تیم بوده اند.

ورزشی**۱۵۸۴**۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۵۸۰۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.