هاشمی فیس بوک ندارد

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
مدیر مسئول پایگاه اینترنتی شخصی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خبرها منتشره و منتسب به صفحه فیس بوک هاشمی رفسنجانی و یا خارج از پایگاه اینترنتی شخصی وی را تکذیب و فاقد ارزش خبری خواند.

پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی نوشت: محسن هاشمی تاکید کرد: هرگونه اقدام تازهی در زمینه ارتباطات مجازی امور اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی فقط با اعلام رسمی از طریق hashemirafsanjani.ir معتبر است و خارج از این مجرا فاقد وجاهت خبری است.

وی همچنین با اشاره به علاقه مندی اشخاص و گروههای متفاوت برای راه اندازی صفحات هواداری از آیت الله هاشمی رفسنجانی در فضای مجازی در ایام انتخابات ریاست جمهوری، افزود: به نوبه خودم ازابراز لطف و اعلام امادگی کم نظیر اقشار مختلف مردم برای این همراهی تشکر می کنم ولی درخواست دارم که حتما برای ایجاد وحدت رویه لازم از انتشار یافتن خبرها تایید نشده و احیانا گمراه کننده اجتناب کنند.

محسن هاشمی در خاتمه اظهار امیدواری کرد که کلیه دوستداران آقای هاشمی رفسنجانی در طول روزهای آتی تا انتخابات ریاست جمهوری با اتکاء به رعایت کامل اخلاق اسلامی در حوزه اطلاع رسانی، یکصدا و همدل بر مسیر ایجاد اعتدال علوی تاکید کنند.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.