هافبک لیدز یونایتد در تمرینات استقلال

مسئولان تیم استقلال برای جذب یک بازیکن خارجی اقدامات لازم را انجام می دهند زیرا امیرقلعه نوعی در نظر دارد تا یک بازیکن خارجی را نیز در پست هافبک هجومی در اختیار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، هافبک انگلیسی که مسئولان و مربیان فیلم بازی های بومی را مورد بررسی قرار دادند در ترکیه وارد اردوی استقلال شد و در تمرینات این تیم حاضر شد تا مربیان نظر نهایی را در خصوص وی اعلام کنند.
این بازیکن که گفته می شود زمانی در تیم لیدز یونایتد انگلیسی حضور داشته و در این تیم به میدان رفته است مورد تایید اعضای کادرفنی استقلال قرار گرفته است اما هنوز تصمیم نهایی در خصوص وی اتخاذ نشده است.
اما از طرفی اعلام شده است مسئولان به امیرقلعه نوعی اعلام کردند که در صورتی با این بازیکن قرارداد امضا می کنند که قیمت وی برای حضور در تیم استقلال معقولانه باشد و این بازیکن توقع زیاد مالی از اعضای این تیم نداشته باشد.
شایان ذکر است امیرقلعه نوعی اعلام کرده است علاوه بر بررسی شرایط فنی این بازیکن وی باید در تست پزشکی شرکت کند تا پس از آن تصمیم نهایی در خصوص وی اتخاذ شود.
این در حالی است که پیش از این نیز چند بازیکن خارجی در تمرینات حاضر شدند و نظر قلعه نوعی را جلب کردند اما پس از مذاکره و عدم توافق به کشورشان بازگشتند./با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.