هامبورگ در ژانویه ستاره‌هایش را می‌فروشد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ جمعه ۱۹م آبان ۹۱،

 به نقل از ساکرنت، باشگاه هامبورگ می‌‌خواهد ۵ تن از ستاره‌های تیمش را برای کاهش دستمزدهای پرداختی به تیم‌های دیگر واگذار کند.

این باشگاه در فصل نقل و انتقال‌های تابستانی، ۲۰ میلیون یورو برای خرید بازیکن جدید هزینه نمود و پس از بایرن مونیخ به دومین باشگاه پر هزینه تابستان تبدیل شد. رافائل فان در فارت، میلان بادلج، پیتر ژیراسک و رنه آدلر بازیکنانی بودند که تابستان قبل به بندر هامبورگ آمدند. سران این تیم اکنون برای کاهش هزینه‌ها و دستمزدهای پرداختی قصد دارند تعدادی از بازیکنان را به فروش برسانند.

سران باشگاه به فرانک آرنسن، مدیر هامبورگ اعلام نموده‌اند که در نقل و انتقال‌های زمستانی باید با فروش بازیکن و یا کاهش دستمزدها ۶٫۴ میلیون یورو صرفه جویی کند.

نشریه بیلد، چاپ آلمان اسامی ۵ بازیکنی که گفته می‌شود در برنامه‌های آینده هامبورگ جایی ندارند را منتشر نموده که بر این اساس یاروسلاو دروبنی، اسلوبودان رایکوویچ، رابرت تسکه، پل اسکلبرد و مارکوس برگ می‌توانند بندر هامبورگ را ترک نمایند.

تمامی بازیکنانی که به آنها اشاره شد، البته به جز دروبنی که ۳۳ ساله است، سنی کمتر از ۲۷ سال دارند و می‌توانند با دستمزدهای بهتری در تیم‌های دیگر به میدان بروند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.