هاینکس: بایرن باید در مسیر پیروزی قرار گیرد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

 او در پاسخ iبه خبرنگاری در این باره که آیا مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ اجاره خارج شدن از دروازه را دارد یا نه – همانند کاری که در بازی مقابل بایرن لورکوزن انجام داد – ،‌گفت:« اکنون وقت آن نیست که حماقت کنیم.» تیم فوتبال بایرن مونیخ روز یکشنبه و در

بازی خانگی مقابل لورکوزن دو بر یک شکست خورد. بایرن روز چهارشنبه و در دور دوم جام حذفی آلمان میزبان کایزرسلاترن است و برای کسب اعتماد iبه نفس نیاز iبه پیروزی در این دیدار دارد.

آرین روبن هافبک هلندی باریرن مونیخ در این باره گفت:« کایزرسلاترن چیزی برای از دست دادن ندارد و اما ما بر عکس آنها هستیم. بازی دشواری خواهد بود. » روبن پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتش در سی دقیقه پایانی بازی مقابل لورکوزن در زمین بازی حضور داشت. کایزرسلاترن در روز جمعه و در بازی مقابل کلن سه- سه مساوی نمود.

هاینکس اذعان نمود از این که رسانه های آلمانی پس از شکست مقابل لورکوزن و با وجود این که بایرن هنوز صدرنشین است جبهه گرفته اند عصبانی است.

او گفت:« هفته قبل ما تیم بدون شکست بودیم زیرا بر تیم های دیگر برتری داشتیم اکنون همه چیز حول محور شکست می چرخد.«

او افزود:« ما مجبوریم با این موضوع مقابله کنیم اما یک چیز واضح است : تیم من ثابت است و می داند چکار می خواهد انجام دهد.»

به گزارش تفسیری خبرگزاری فرانسه از برلین، هاینکس گفت هر بازیکنی که در ترکیب بایرن حضور داشته باشد باید در مقابل هفتاد و یک هزار تماشاگری که احتمالا iبه ورزشگاه خواهند آمد متعهد باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.