هاینکس : بر حریفی سرسخت غلبه کردیم

۰۸اردیبهشت،

باوارایی‌ها که ۳ هفته قبل مقام قهرمانی زودهنگام خود را در فصل جاری قطعی کردند، شب قبل موفق شدند در ادامه پیکارهای هفته سی و یکم بوندس‌لیگا یک بر صفر فرایبورگ را شکست دهند.

به گزارش فارس، این پیروزی در حالی کسب شد که یوپ هاینکس، سرمربی مجرب مونیخی‌ها به مردان اصلی‌اش که سه‌شنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان ۴ بر صفر بارسلونا را مغلوب کردند، استراحت داد.

این مربی پس از پایان مسابقه به خبرنگاران اظهار داشت: بابت تلاش زیادی که تیم در این دیدار کرد، باید از همه تشکر و تقدیر کنم. بایرن بسیار دقیق و زیرکانه بازی کرد و البته فوق‌العاده حرفه‌ای بود.

او ادامه داد: قبل از بازی به بازیکنانم اخطار دادم با حریفی سرسخت به اسم فرایبورگ روبه‌رو می‌شویم. کاری که کریستیان اشترایش، سرمربی فرایبورگ در این تیم انجام داده، کاری است در خور توجه که واقعا در خلال چندین سال امکان‌پذیر است. به این دلیل برد برای ما ارزش زیادی دارد.

در این پیکار که شردان شه‌کری، بازیکن سوئیسی بایرن در دقیقه ۳۵ تک گل مسابقه را زد،‌ اشتارکه، رافینا، فان‌بویتن، بواتنگ، کونتتو، تیموچوک، لوئیس گوستاو، شه‌کری، سان، ماندزوکیچ و پیزارو در ترکیب بایرن بودند و در ادامه مسابقه ریبری، گومس و ژاوی مارتینز نیز برای دقایقی به بازی آمدند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.