هتل های کیش با قیمت مناسب

کیش یکی از جزایر ایران محسوب می‌شود که از گذشته تاکنون از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است. جاذبه‌های تاریخی و گردشگری زیادی در این جزیره وجود دارد و به‌همین دلیل سالانه افراد زیادی را به‌سمت خود جذب می‌کند. اگر قصد دارید سفر اقتصادی به کیش داشته باشید، این مطلب را تا پایان بخوانید و با دو مورد از هتل‌های ارزان این جزیره ‌همراه روشی آسان برای رزرو هتل کیش آشنا شوید.

هتل پانیذ

هتل دو ستاره پانیذ سال ۱۳۸۱با ۹ بلوکسه طبقه آغاز به کار کرد و پس از آن سال برای بهبود امکانات باسازی شد. در بلوک‌های این هتل ۸۴ اتاق و سوئیت ساخته شده است و در مجموع ۱۲۸ تخت دارد. اگر از بین هتل های کیش این مکان را برای اقامت انتخاب کرده‌اید، لازم است بدانید که اقامت کودکان زیر پنج سال درصورت عدم‌استفاده از سرویس‌ها رایگان است. مهمانانی که قصد تخلیه اتاق را دارند، باید تا ساعت ۱۲ برای این کار اقدام کنند تا عوامل خدماتی پس از دو ساعت نظافت اتاق‌ها را به مهمانان بعدی تحویل دهند. این هتل با کادری مجرب اقامتی به‌یادماندنی برای شما فراهم می‌کند.

هتل های کیش با قیمت مناسب - هتل پانیذ
هتل پانیذ کیش

امکانات هتل پانیذ

برای هر اتاق از این هتل به‌صورت مجزا امکاناتی مانند صبحانه رایگان، روم‌سرویس، یخچال، تلفن، اینترنت، مبلمان، تلوزیون، حمام، سرویس‌بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش تعبیه شده است. برای میل‌کردن خوراکی‌های داخل مینی‌بار اتاق‌ باید هزینه آن را پرداخت کنید.

ساختمان هتل پانیذ لابی، رستوران، کافی‌شاپ و فضای سبزدارد. رستوران این هتل با ۱۲۸ نفر ظرفیت در طبقه دوم قرار گرفته است و مهمانان می‌توانند انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را از منو انتخاب کرده و میل کنند. هتل پانیذ پارکینگ سرپوشیده ندارد؛ اما می‌توانید وسیله نقلیه خود را در محوطه هتل قرار دهید. در لابی خدماتی مانند تاکسی‌سرویس ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، خدمات خانه‌داری، ترانسفر وصدوق امانت به مهمانان ارائه می‌شود. بخشی از محوطه بیرونی هتل چمن و درخت‌کاری شده است و تعدادی نیمکت در آن قرار دارد ک مهمانان می‌توانند اوقات‌ فراغت خود را در آن بگذرانند.

نشانی هتل پانیذ

هتل پانیذ در موقعیت خوبی واقع شده است و دسترسی آسانی برای رسیدن به مراکز مهم کیش مانند پاساژ رویال مال، اسکله تفریحی، ساحل، پلاز آقایان و بانوان، کوه نور و… فراهم می‌آورد. این هتل در خیابان رودکی کیش قرار گرفته است.

هتل فانوس

هتل فانوس یکی از قدیمی‌ترین هتل های کیش به‌شمار می‌رود. این هتل در سال ۱۳۷۶ افتتاح شده است. به‌منظور افزایش سطح خدمات قابل‌ارائه به مهمانان سال ۱۳۹۵ بهسازی‌هایی روی ساختمان این هتل انجام شد. هتل دو ستاره فانوس دو طبقه دارد و در آن ۴۰ اتاق ساخته شده است. این هتل نسبت به قیمت امکانات خوبی را دراختیار مهمانان قرار می‌دهد که درادامه برخی از امکانات آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل فانوس کیش
هتل فانوس کیش

امکانات هتل فانوس

بخشی از فضای ساختمان هتل فانوس به فضای سبز، لابی، رستوران، نمازخانه، کافی‌شاپ، پارکینگ، مجموعه ورزشی و سفره‌خانه سنتی اختصاص داده شده است. در لابی هتل خدمات و فضاهایی مانند نمازخانه، دستگاه پرینت و فتوکپی، صندوق امانات، آرایشگاه، ترانسفر، کرایه اتومبیل، صرافی، دستگاه واکس‌کفش، اینترنت، خدمات خانه‌داری و اتاق چمدان به‌منظور افزایش آسایش دراختیار مهمانان قرار می‌گیرد. مسافرانی که کم‌تر از دو روز در این هتل اقامت دارند،نمی‌توانند از ترانسفر رایگان استفاده کنند و باید هزینه آن را بپردازند.

در مجموعه ورزشی هتل میز بیلیارد و زمین ورزشی برای انجام والیبال، فوتبال و بسکتبال ساخته شده است. پارکینگ هتل فضایی مناسب برای جای‌گیری ۲۰ خودرو دارد و مهمانان می‌توانند بدون پردخت هزینه وسیله نقلیه خود را در آن پارک کنند. رستوران بالن با ظرفیت ۷۰ نفر در لابی هتل فانوس قرار گرفته است و در آن انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی سرو می‌شود. سفره‌خانه سنتی در حیاط این هتل قرار دارد و در آن غذاهای سنتی برای سرو دراختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

موقعیت مکانی هتل فانوس

هتل فانوس در موقعیت خوبی واقع شده است و دسترسی آن به پاساژ عرب‌ها و شهر زیرزمینی کاریز بسیار آسان است. همچنین این هتل نزدیکی مرکز خرید پارس‌خلیج و پارک میرمهنا قرار دارد. هتل فانوس در خیابان میرمهنا و جنب پاساژ پارس‌خلیج واقع شده است.

بهترین روش برای رزرو هتل کیش

سالانه افراد زیادی کیش را برای سفر انتخاب می‌کنند. مهم‌ترین مساله قبل از رفتن به هر سفر انتخاب محلی برای اسکان است. اگر قصد سفر به این جزیره و رزرو هتل کیش را دارید، می‌توانید به صفحه رزرو هتل کیش علی بابا مراجعه کنید. علی بابا سال کار خود را آغاز کرد و اکنون به بزرگ‌ترین شرکت ارائه خدمات غیرحضوری سفر در ایران تبدیل شده است. با مراجعه به این سایت می‌توانید برای رزرو تور، بلیط و هتل اقدام کنید و بدون نگرانی به‌دلیل این مسائل به سفر بروید.

در این مطلب دو مورد از هتل های کیش با قیمت مناسب و روشی آسان برای رزرو هتل را توضیح دادیم. اگر تجربه سفر به کیش و اقامت در  هتل پانیذ یا فانوس را داشته‌اید، نظرات و خاطرات خود را با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.