هدایتی:احضاریه‌ای به دستم نرسیده است

حسین هدایتی که یکی از تماشاگران ویژه راه آهن و پرسپولیس است بین دو نیمه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از دیدن ورزشگاه تقریبا خالی از تماشاگر تعجب کردم. من فکر می‌کردم صد هزار تماشاگر برای این بازی به ورزشگاه می‌آیند. در کل به خاطر ارادتی که به دایی داشتم به ورزشگاه آمدم.

وی در مورد وضعیت خرید باشگاه گهر دورود گفت: اولا گهر فروشی نیست، قرار بود هزینه‌های این باشگاه را برادرم بدهد و آن را در اختیار بگیرد. ما حتی می‌توانستیم گهر را به استان دیگر منتقل کنیم، اما این کار شایسته نیست زیرا مردم دورود برای صعود گهر به لیگ برتر زحمت کشیده‌اند.

وی ادامه داد: برخی دوستان کم لطفی می‌کنند. شهر دورود ورزشگاه استاندارد، فرودگاه و … را ندارد و بستر لازم برای میزبانی در لیگ برتر فراهم نیست به همین خاطر قرار شد تیم در خرم آباد بازی کند تا شرایط در شهر دورود فراهم شود. اما برخی آقایان گفتند تیم بهتر است در کرج بازی کند تا اینکه در خرم آباد باشد. اما ما حاضر نبودیم بدون یار دوازدهم بازی کنیم و دوست نداشتیم هوادار تیم از لرستان به کرج بیاید و نمی‌خواستیم خون از دماغ کسی بیاید.

مالک باشگاه ملوان انزلی در مورد اینکه امیر عابدینی گفته او در صورت انصراف از تیم داری در تیم گهر باید خسارت بدهد، گفت: عابدینی بگود چقدر باید خسارت بدهیم، پرداخت می‌کنیم دندمان نرم آمدیم خدمت کنیم خسارت هم می‌دهیم.

هدایتی در مورد اینکه از اداره باشگاه گهر به طور قطعی انصراف داده، گفت: برادرم از این کار انصراف داده است. البته صورت جلسه‌ای تنظیم کرده‌ایم که قرار شد نماینده مردم دورود آن را امضا کند تا ما مجاز باشیم قبل از تکمیل ورزشگاه دورود بازی‌های تیم را در خرم آباد انجام دهیم. باشگاه گهر اکنون در اختیار قوه قضائیه است. اگر کسی دیگر می‌تواند به این باشگاه کمک کند، بسم الله.

وی در مورد تحت تعقیب قضایی بودنش گفت: وقتی احضاریه‌ای به دستم برسد وظیفه من این است که در دادگاه حاضر شوم و از خودم دفاع کنم اما تاکنون از هیچ دادگاهی احضاریه‌ای به دست من نرسیده که بخواهم از خودم دفاع کنم.

هدایتی در مورد اینکه از کسانی که خبر دستگیری‌اش را منتشر کرده‌اند، شکایت کرده است یا نه، گفت: اگر بخواهیم شکایت کنیم هر روز باید شکایت کنیم، پس بهتر است عمر خود را صرف خدمت کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.