هدایتی: به احترام ایام محرم فعلاً جواب شما را نمی‌دهم/همه می‌فهمند منظورتان کیست

۹۱/۰۹/۰۳ – ۲۰:۲۶

شماره: ۰۹۰۳۰۰۰۶۳۷

نسخه چاپیارسال به دوستان

خطاب به مدیرعامل پرسپولیس

هدایتی: به احترام ایام محرم فعلاً جواب شما را نمی‌دهم/همه می‌فهمند منظورتان کیست

خبرگزاری فارس: مالک باشگاه استیل‌آذین گفت: آقایانی که از کار خوب من ناراحت شدند بدانند به احترام ایام محرم فعلاً جواب‌شان را نمی‌دهم چون وقتش نیست.

خبرگزاری فارس: هدایتی: به احترام ایام محرم فعلاً جواب شما را نمی‌دهم/همه می‌فهمند منظورتان کیست

حسین هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس پس از اظهارات رویانیان در تمرین امروز اظهار داشت: با توجه به ایام محرم و این روزها که متعلق به آقا اباعبدالله الحسین است جوابی به این آقای محترم نمی‌دهم چون همه پرسپولیسی‌ها و فوتبال دوستان باید به فکر عزای حسینی باشند نه اینگونه صحبت‌ها. من هم همیشه علاقه به آرامش داشته‌ام نه تنش در فوتبال.

وی خطاب به مدیرعامل پرسپولیس افزود: آقای محترم! هرکسی که حرف‌های شما را بخواند می‌فهمد که منظور شما کیست. ان‌شاءالله به موقع دربارهٔ بعضی اظهارات مطرح شده صحبت خواهم کرد تا همه متوجه بشنوند من اگر کاری کردم به خاطر کشورم بوده چون همیشه خدمت به ورزش و مردم را دوست دارم.

 

به گزارش فارس،‌ حسین هدایتی پس از انتخاب علی کریمی به عنوان یکی از سه بازیکن برتر آسیا یک دستگاه خودرو به عنوان هدیه برای وی در نظر گرفت و امروز رویانیان در این خصوص گفت: لازم نیست آقایان دلشان برای ما بسوزد و برای کریمی هدیه در نظر بگیرند.

انتهای پیام/م

اخبارمرتبط :

This ماخذ: خبرگزاری فارس — .. ..


بازبازنشر: پورتال خبری ممتازنیوز momtaznews.com » ورزشی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.