هدایت‌الله بهبودی مهمان کافه خبر می‌شود

۱۳م آذر ،

به گزارش خبرآنلاین، «این اثر که به زندگینامه رهبر معظم انقلاب از سال ۱۳۱۸ تا ۱۳۵۷ پرداخته، مشتمل بر ۸۰ عکس تاریخی است که تعدادی از آن‌ها برای اولین بار انتشار یافته‌اند. این کتاب از سوی مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی انتشار یافته است.

این کتاب ۷۶۶ صفحه ای همچنین مشتمل بر ده‌ها سند از ساواک، شهربانی و دادرسی ارتش شاه دربارهٔ دوران مبارزه و تبعید آیت‌الله سید علی خامنه‌ای است.
 

این اثر در پنجمین جایزه جلال آل احمد جزو تقدیری‌ها بود.

هدایت الله بهبودی در سال ۱۳۳۹ در تبریز متولد شد و دارای مدرک کارشناسی رشته تاریخ است. بهبودی در طی این دوران سمت‌هایی همچون مسئول بخش خبرنگاری و عکاسی روزنامه تهران تایمز، مسئول بخش (سرویس) فرهنگی روزنامه ایران، مسئول دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری، مدیر مسئول و صاحب امتیاز دوهفته‌نامه کمان و سردبیر فصلنامه مطالعات تاریخی را برعهده داشته است.

«سفر به قله‌ها» (پنج گزارش جنگی)، «یادهای زلال»، «پا به پای باران» (دو گزارش از خرمشهر)،«سفر به قبله» (یادداشت‌های حج ۱۳۷۰)، «مدال و مرخصی» (یازده یادداشت از یک اسیر عراقی)، «سیمای حج در سال ۷۰»، «یاران آسمانی» (خاطرات فرماندهی لشکر ۳۱ عاشورا)، «ادبیات در جنگ‌های ایران و روس»، «سفر به روسیه ۹۳»، «ادبیات نوین ایران پس از نهضت مشروطه»، «انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک»(شش جلد)، « شهید صدوقی» و «خرمشهر، کو جهان‌آرا» (گفت‌وگو با صغرا اکبرنژاد، همسر شهید سیدمحمد جهان‌آرا) از جمله آثار این نویسنده می باشند.
 

۵۷۲۴۴

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.