هدایت تیم ملی بوکس با همان مربیان پیشی/ حضور المپیکی‌ها در اردو از شنبه

۲۰ آبان ،

Multimedia_pics_1388_2_photo_6387.JPG

دور تازه اردوهای تیم ملی بوکس بزرگسالان یک هفته‌ای است که آغاز شده اما چهار المپیکی ایرانی در این اردوها نیستند و همین مسئله اقتدار مسئولان تیم ملی را زیر سوال برده است. مربی تیم ملی می‌گوید، طبق اعلام مدیر تیم‌های ملی، بوکسورهای المپیکی از شنبه باید به اردو بیایند.

غلامرضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: اردوهای تیم ملی از هفته پیش با حضور ۳۰ نفر از بوکسورهای منتخب قهرمانی کشور و کمیته فنی آغاز شد و قرار است پایان هفته‌ی بعد یک مسابقه انتخابی داخل اردویی برگزار شود و تعدادی خط بخورند.

وی در مورد دلایل حضور نداشتن چهار بوکسور المپیکی ایران در این مرحله از اردوها افزود: قرار بود مسابقه‌های قهرمانی کشور در خوزستان، رقابت‌های انتخابی تیم ملی باشد و هر کسی در آنجا خوب بود راهی اردوها شود که همین طور هم شد، البته این ۴ نفر به دلایل موجه در آن رقابت‌ها شرکت نداشتند. احسان روزبهانی به قزاقستان رفت تا در مسابقه‌های بوکس نیمه حرفه‌ای شرکت کند. مظاهری و امین قاسمی‌پور به سبب مصدومیت و نظر مدیر تیم ملی در مسابقه‌ها شرکت نکردند. مهدی طلوطی هم به سبب اینکه تیم استانش در قهرمانی کشور شرکت نداشت در مسابقه‌ها حاضر نبود.

مربی تیم ملی بوکس بزرگسالان در پاسخ به این سوال که غایبان چه وقتی به اردوها اضافه خواهند شد و چرا این همه نسبت به عدم حضور آن‌ها در اردوها انتقاد شد؟ به ایسنا گفت: طبق اعلام مقصودی، نایب رییس فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی این نفرات باید از شنبه به اردوها بیایند و همراه بقیه باشند. البته تنها بوکسوری که فعلا نمی‌تواند در اردوها شرکت کند احسان روزبهانی است که در قزاقستان به سر می‌برد. نسبت به عدم حضور آن‌ها در اردوها انتقاد نبود بلکه مطرح می‌شد که چرا آن‌ها نیستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مظاهری، قاسمی‌پور و طلوطی هم در رقابت‌های انتخابی شرکت خواهند کرد؟ گفت: خیر. آن‌ها در این مسابقه‌ها شرکت نخواهند کرد و تنها این چند روز را در اردوها خواهند بود.

کریمی در مورد کادر فنی تیم ملی گفت: فعلا که من، همایون امیری و علیرضا استکی کار ملی‌پوشان را زیر نظر داریم. کاراوند هم مربی شهرستانی است که در اردوها حضور دارد. عوض‌پور هم قرار است به سریعی به اردوها اضافه شود.

پس از بازی‌های المپیک لندن مسئولان فدراسیون اعلام کردند تغییرات گسترده‌ای در فدراسیون و کادر فنی تیم ملی رخ خواهد داد و حسین نهرودی سرمربی تیم ملی را کنار گذاشتند اما گویا با انتخاب کمک‌مربیان او برای تیم ملی باز هم قصد دارند همان روند پیشی را طی کنند و خبری از تغییرات نیست. غلامرضا کریمی هم از موسپیدان زحمت‌کش بوکس است که سال‌ها در کنار نهرودی در تیم ملی بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.