هدفمند کردن عیدی های فامیل

۲۸م اسفند ،

اعلام قیمت پسته، آجیل، میوه و شیرینی از یک سو و خبر دردناک قصد فامیل برای هدفمند کردن عیدی به بچه های فامیل، ما را در غم و اندوه بسیاری فرو برد.

باشگاه خبرنگاران- دلمان خوش بود عید شادی رو پیش رو داریم اما خبرها داغ ونگران کننده ای ما رو از حال رویایی بیرون آورد اعلام قیمت پسته، آجیل، میوه و شیرینی از یک سو و خبر دردناک قصد فامیل برای هدفمند کردن عیدی به بچه های فامیل، ما را در غم و اندوه بسیاری فرو برد.
حساب کرده بودیم پول خوبی از این عیدی به جیب خواهیم زد و حتی تصوری رویا پردازانه ما را در بر گرفت و فکر کردیم با عیدی هایمان پراید بخریم ناگهان دوستی از ان سو به ما گفت مگر خبر نداری قیمت پراید ۴ برابر شده است و ما گیج ومنگ از این تورم با خود مرور کردیم خداحافظ عید، خداحافظ پراید و خداحافظ رویاهای قشنگ زندگی.
از بخت بد گرونی ها حتی برنامه ازدواج جوانان را نیز تحت تاثیر قرار داد و چه بسیار لیلی و مجنون هایی که این گونه به تاریخ پیوستند این بار قصد سر به بیابان گذاشتن نیست بلکه بستر جدایی در فضای واقع بینانه تری شکل می گیرد.
حلقه های رد و بدل شده که برگشت داده می شود و بدین گونه فصل تاریخی دیگر تحت عنوان جدایی ها رقم خورد.
زمانی وقتی پدرمون به ما ۲۰۰ اودلار پوا تو جیبی می داد تا صبح خوابمون نمی برد و تو فکر بودیم که چه جوری خرجش کنیم حالا تو این آرزو هستیم که یک شب بابامون بگه بیا فرزندم این پول تو جیبی امروزت، بگیر و برو هر چی دوست داری بخر.
حتی دیگه تو جیب پدر بزرگم نخودچی، کشمش و پسته نیست که به امید آن به خونس برم و دل سیری از عزا در اورم.
واقعا حکایتی شده این تورم وگرونی که خبرش همه جا را بیداد کرده که حتی پسته ۳۰ هزار اودلار شده که نمی تونیم برای عید امسال داشته باشیم .
فکر کنم برای اینکه میوه آجیل بخریم باید فرش زیر پامون رو بفروشیم.
خدایا چشم وهم چشمی و خاله زنک بازی ها پدر بابای خونه ها رو درآورده از بس که خانم خونه درخواست های اودلاری می کنه.
گرونی کرده بیداد  نداریم عید امسال  شده پسته ۶۰هزار اودلار  چی کار کنیم ای خدا.

گزارش از :فائزه آقابابایی 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.