هدف اسراییل از تجاوز به غزه آزمودن حساسیت کشورهای اسلامی و منطقه است

۲۷ آبان ،

Guardian1.jpg

سخنگوی کمییسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه اظهار داشت: هدف اسراییلی‌ها غزه نیست، آنها به دنبال ارزیابی و آزمون میزان حساسیت کشورهای اسلامی و منطقه می باشند.

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این که دو عامل سبب گستاخی اسراییل در تهاجم به غزه شده است، گفت: اول این که متاسفانه کشورهای منطقه به جای این که در جبهه مقاومت در بحران سوریه قرار گیرند و نشان دهند که با همه توان در مقابل رژیم صهیونیستی می‌ایستند، دچار تفرقه شده‌اند و حتی بخشی از آن‌ها در جبهه صهیونیست‌ها قرار گرفته‌اند لذا این عامل سبب گستاخی رژیم صهیونیستی شده و موقعیت را برای پیگیری اهداف خود مناسب دانسته است.

وی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر تحولات رخ داده در آمریکا و پایان یافتن انتخابات ریاست جمهوری نیز فراهم کننده چنین فرصتی بود زیرا در آمریکا لابی‌های رژیم صهیونیستی می باشند که تعیین کننده رئیس جمهور و کادر اجرایی این کشور می باشند در نهایت این اتفاق سبب شد اسراییلی‌ ها موقعیت را برای این جنایات مناسب بدانند چرا که بلافاصله پس از آغاز حملات، اوباما اعلام حمایت کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اعتقاد به این که اسراییلی‌ها هدفشان غزه نیست، گفت: آنها به دنبال اهداف بالاتری می باشند در واقع حمله به غزه تست و آزمون کشورهای اسلامی و منطقه است.

نقوی حسینی تصریح کرد: بنابراین می‌خواهند میزان حساسیت کشورهای اسلامی، عرب و منطقه را ارزیابی کنند اما اگر در این مقطع کشورهای اسلامی متحد شوند و پاسخ دندان‌شکنی به اسراییل دهند، آنها از اهدافشان بازخواهند ماند.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد:‌ اما اگر اینگونه که در این چند روزه نشان داده شده کشورهای جهان اسلام در مقابل این تجاوزات سکوت کنند و حداقل به خود زحمت ندهند که این اقدامات را محکوم کنند، قطعا اسراییل کشورهای آنها را مورد هدف قرار می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد:‌ بنابراین آن کشورها جزو اولین کشورهایی می باشند که در معرض تهاجم استراییل برای تحقق آن خاورمیانه یهودی که آنها دنبال می‌کنند، قرار خواهند گرفت.

نقوی حسینی در پایان اظهار داشت: البته این آرزو را اسراییلی‌ها به گور خواهند برد چون همانطور که در جنگهای ۳۳ و ۲۲ روزه نشان داده شد ، ان شاء الله این مردم فلسطین می باشند که اسراییل را سر جای خود خواهند نشاند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.