هدیه به سبک بارسلونا

جام جم آنلاین: باشگاه بارسلونا برای یک معلم چینی که برنده رقابت توریستی ایالت کاتالونیا شد ولی نتوانست جایزه اش را بگیرد ، هدیه ای فرستاد که وی را شگفت زده کرد.

قرار بود در یک مسابقه، مردم چین نظر و احساسات و دیدگاه خود درباره کاتالونیا را شرح دهند. جایزه سه نفر از بهترین پیام ها سفر یک هفته ای به بارسلونا و حضور در مراسم «سنت جوردی» در ورزشگاه نیوکمپ بود.

سازمان توریسم کاتالونیا، شرکت چینی تن سنت، هواپیمایی ترکیش ایرلاینز، نایک و باشگاه بارسلونا برگزارکنندگان و حامیان مالی این رقابت بودند.

ژنگ شوسو، معلم یک مدرسه ابتدایی در جنوب شرقی چینی یکی از صدهزار شرکت کننده در این مسابقه بود. او فیلمی را به دبیرخانه این مسابقات فرستاد که در آن نه تنها علاقه خود بلکه شیفتگی شاگردان جوانش به بارسلونا را به خوبی به تصویر کشیده بود.

در این فیلم، کودکان چینی درباره بارسلونا صحبت می کنند؛ سرود این تیم را می خوانند و به پرسش های معلم خود درباره این باشگاه کاتالان پاسخ می دهند.

در پایان این رقابت، فیلم این معلم چینی نظر داوران را جلب کرد و برنده اعلام شد.

با این حال، ژنگ به سبب آنچه که «مشکلات بوروکراتیک» خوانده شد؛ نتوانست به بارسلونا سفر کند ولی بجای آن؛ سازمان توریسم کاتالونیا و باشگاه بارسلونا تصمیم گرفتند به شیوه ای دیگر شاخص بودن کار این معلم چینی را نشان دهند.

این دو نهاد، پیراهن تیم بارسلونا را با نام این معلم چینی و شماره هشت که در فرهنگ چین نماد خوش اقبالی است برایش به چین فرستادند.

نمایندگاه سازمان توریسم کاتالونیا و شرکت چینی «تن سنت» روز چهارشنبه به شهر «ون ژو» در جنوب شرقی چین، جایی که «ژنگ» زندگی می کند، رفتند و جایزه این معلم چینی را به او دادند.

«ژنگ» که از این اقدام ذوق زده شده بود، گفت: حتی در رویاهایم چنین لحظه ای را نمی دیدم. دریافت چنین هدیه ای شگفت انگیز است. من هوادار بارسا خواهم ماند. بارسا همیشه در قلب من خواهد بود.

این رقابت نه تنها برای چین بلکه برای ایالت کاتالونیا هم یک موفقیت محسوب می شد. بیش از ۱۰۰ هزار چینی در این رقابت شرکت کردند و پیام خود را به شرکت «تن سنت» فرستادند.(ایرنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.